بررسی درآمد و حقوق کار در کویت

حقوق در کویت

همانطور که می‌دانید ارزش هر دینار کویت چیزی در حدود ۳.۳ دلار آمریکا می‌باشد که این نشان از اقتصاد قوی و پایدار این کشور می‌باشد. جالب‌تر آنکه ارزش دینار در مقابل دلار از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ تغییر آنچنانی نداشته است و تنها ۰.۱ سقوط داشته. به طبع حقوق در کویت به نسبت بسیاری از کشورها بالاست. اگر بتوانید کار خوبی در کویت برای خود دست و پا کنید از درآمد خوبی نیز برخوردار خواهید بود.

حقوق در کویت

همانطور که در مقاله کار در کویت اشاره شد، حقوق یک کارمند در این کشور بدون در نظر گرفتن ملیت تعیین می‌شود و عامل تاثیرگذار تنها میزان توانایی و تخصص آن فرد می‌باشد. کویت از این منظر با کشورهایی مانند امارات یا قطر متفاوت است، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اخذ ویزای قطر آسان‌تر می‌باشد.

در ادامه به بررسی حقوق برخی مشاغل خواهیم پرداخت که همانطور که مشاهده می‌کنید کار در صنعت هوایی بالاترین حقوق را در میان سایر مشاغل را دارد.

عنوان شغلی میانگین درآمد ماهیانه (دینار کویت) ساعت کاری در هفته
خلبان هواپیما ۱۸۴۰ ۳۹
پزشکان عمومی ۸۴۵ ۴۹
حسابدار ۷۷۰ ۴۹
مهندسان فنی ۷۵۰ ۴۲
دندانپزشک ۷۰۵ ۴۲
فیزیوتراپیست ۶۴۰ ۳۹
آتش‌نشان ۴۴۰ ۴۴
برنامه نویس کامپیوتر ۴۱۵ ۴۸
پرستار حرفه‌ای ۳۵۰ ۴۴
  • توجه داشته باشید که تمامی حقوق‌های ذکر شده به صورت میانگین و جمع‌آوری شده از اینترنت بوده و آسان بگرد هیچ مسئولیتی در قبال راستی و درستی آن‌ها بر عهده ندارد.
  • چنانچه حقوق کار مدنظرتان در لیست بالا نبود می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها، آن را بپرسید تا اگر اطلاعی از آن داشتیم پاسخگویتان باشید.

114 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر، حقوق یک آشپز در کویت چقدر است و هزینه زندگی در کویت چقدر میشه؟
    ممنونم میشم راهنمایی کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر. من اقامت دائم کویت رو از بچگی دارم و هر یکسال یکبار تمدیدش میکنم. خواستم بدونم شرایط کار در مقطع دکتری، پرستاری وجود دارد و وضعیت حقوق چقدر است؟

    1. درود، با توجه به بازار منعطف و گسترده کویت، امکان کار در حوزه پزشکی با درآمد بالا وجود دارد اما از آنجایی که تخصص و تجربه‌ای در این زمینه نداریم، بهتر است تا با یک مشاوره متخصص مشورت نمایید.

    2. سلام حقوق در هتل خوب حدودا چقدر است من چند مدرک مدیریت هتلداری دارم و زبان انگلیسی و تجربه کار در هتل و رستوران هم دارم ممنون میشم پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search