روستای بهجت آباد قزوین

روستای بهجت آباد قزوین

بهجت آباد یکی از روستاهای استان قزوین است و از توابع شهرستان آبیک می‌باشد. این روستا در دهستان کوهپایه شرقی و در ۱۵ کیلومتری شهرستان آبیک واقع شده است. مردم روستای بهجت آباد به زبان محلی و با گویش تاتی صحبت میکنند همچنین مهمان نوازی مردم این روستا زبان زد خاص و عام است. با توجه به آب و هوای فوق العاده بهجت آباد در فصل تابستان گردشگران بسیاری از مناطق مختلف به این منطقه سفر می کنند و از مکان های دیدنی روستا دیدن میکنند. با آسان بگرد همراه شوید تا به معرفی بیشتر این روستا بپردازیم.

روستای بهجت آباد قزوین

از جاذبه‌های روستا میتوان به پیست موتورسواری، آسیاب دره، باغ آقای لطفعلی، چهارپل و کوه‌های زیبا آن اشاره کرد. بدون شک با دیدن این روستا، زیبایی آن را با عمق وجود درک خواهید کرد و جذب زیبایی‌های آن خواهید شد. اوج هیجان نیز زمانی خواهد بود که در آن قدم بزنید و هوای فوق العاده آن را حس کنید.

شغل اهالی روستای بهجت آباد قزوین

شغل بیشتر مردم این روستا دامداری و کشاورزی می‌باشد اما برخی از جوانان نیز در کارهای دیگری همچون مشاغل صنعتی و تولیدی مشغول به کار هستند. با استناد به سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵ جمعیتی معادل ۴۲۶ نفر را دارد که در ۱۱۷ خانواده تقسیم شده‌اند.

روستای بهجت آباد کجاست

روستای بهجت آباد قزوین

روستای بهجت آباد

یک پاسخ

  1. خدا بیامرزه میرپنج خان و سالار منصورخان و ناصر خان و بهرام خان رو. اون دهات سرسبز الان ببین چی شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search