معرفی تفریحات شبانه استانبول

تفریحات شبانه استانبول

استانبول شهری است با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی فراوان که سالانه پذیرای گردشگران بسیار از سراسر دنیا به خصوص ایران می‌باشد. در تابستان‌ها انگار در شهری چند ملیتی قرار گرفته‌ای و گردشگران بسیاری را از کشورهای بسیاری در آنجا خواهی دید. تفریحات شبانه استانبول نیز از جمله به یادماندنی‌ترین تفریحات این شهر است که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

شب‌های استانبول خاموشی ندارد، کلاب‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های دیدنی در کل تفریحات شبانه استانبول تلاش می‌کند تا این شهر را تا صبح زنده نگه دارد و کاملا هم موفق بوده است. این شهر در شب‌های تابستان میزبان خیل عظیم کنسرت‌ها و فستیوال‌هایی از سراسر دنیاست، به طوریکه در گوشه‌ای از شهر موسیقی تمام نشده، جایی دیگر صدای آن برمی‌خیزد.

شهربازی استانبول

استانبول در راستای جذب توریست بیشتر، چند شهربازی مدرن و مجهز دارد که برخی از آن‌ها مخصوص سفرهای خانوادگی و برخی دیگر نیز مناسب سفرهای مجردی می‌باشد. ویالند، ویا سی تما و لونا بوستانسی از جمله شهربازی‌های معروف این شهر می‌باشد که تا پاسی از شب درهایش رو به مردم باز است.

شهربازی استانبول

گشت و گذار در مراکز خرید

همه می‌دانید که استانبول پر است از مراکز خرید رنگارنگ که هر برندی که فکرش را بکنید می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. خیابان‌های اصلی استانبول مملو از مراکز خرید است که فعالیت‌شان تا نیمه‌های شب ادامه دارد. خریدهایی با تخفیف بالا قطعا برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

مراکز خرید شبانه استانبول

پل گالاتا

غروب آفتاب در کنار پل گالاتا و همچنین مشاهده صیادانی که در صف‌های منظم در حال ماهیگیری هستند آرامش خاصی به شما می‌دهد. پل گالاتا یکی از پل‌های تاریخی این شهر به شمار میرود که در میانه قاره اروپا و آسیا قرار دارد. عصرها تا پس از غروب آفتاب بهترین زمانی است که می‌توانید در این مکان باشید.

پل گالاتا استانبول

بازدید از تنگه بسفر

یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحات شبانه در استانبول بازدید از تنگه بسفر هنگام غروب آفتاب است چراکه آرامش باورنکردنی به شما می‌بخشد. این تنگه دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند و دیدن قایق‌هایی که دائما در حال عبور و مرور هستند بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

لذت دیدن از این تنگه با نورپردازی‌های پیشرفته، رستوران و مغازه‌هایی که تا آخر پاسی از شب باز هستند دو چندان می‌شود. بازدیدی چند ساعته از این تنگه را حتما جزو برنامه اصلی سفرتان قرار دهید.

تنگه بسفر استانبول

شام در کروزها بسفر

صرف شام در کروزهای تنگه بسفر بدون شک به خاطره‌انگیزترین تفریح شما تبدیل خواهد شد. سوار کروزها شوید و هنگام غروب آفتاب و گذر از این تنگه شام‌تان را میل کنید.

تفریحات شبانه استانبول

قدم زدن در خیابان تکسیم

تکسیم معروف‌ترین و البته شبوغ‌ترین خیابان استانبول به شمار میرود که شب‌ها حال و هوای دیگری دارد. به طوریکه تشخیص این خیابان در روزها و شب‌ها شاید کاری سختی باشد. همه عاشق شبگردی هستند به همین دلیل تمامی مغازه‌ها تا پاسی از شب و رستوران و کلاب‌ها معمولا تا صبح‌ها باز هستند.

تفریحات شبانه در استانبول در همین خیابان تکسیم خلاصه می‌شود، هیچ فرقی هم نمی‌کند که در چه فصل یا زمانی به این شهر سفر کرده باشید. هر زمان که وارد این خیابان شوید خیل عظیم مردمانی را خواهید دید که دائما در حال قدم زدن هستند.

شب های خیابان تکسیم

کافه و کلاب‌ها

زمانی که نیمه شب را گذراندید تنها جایی که تا صبح پذیرای شما خواهد بود کافه و کلاب‌ها خواهد بود. می‌توانید در این کافه‌ها به انواع موسیقی‌های زنده پاپ، راک، جاز و… گوش دهید.

این کافه‌ها نه تنها خسته نمی‌شوند بلکه خستگی و خواب را از چشم تمامی گردشگران می‌پراند. از جمله معروف‌ترین کافه‌های این خیابان می‌توان به رینا، بابل و آنجلیکا اشاره کرد. با این‌ها تفریحات شبانه استانبول خود را بسازید.

کافه های شبانه استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search