دریاچه دریوک

دریاچه دریوک

در مقابل دره بسیار زیبای ولی آباد هزارچم استان مازندران دریاچه‌ای بسیار زیبا به نام دریاچه دریوک قرار گرفته که مساحت آن به یک هکتار میرسد و وجود دامنه کوه دال کمر در کنار آن زیبایی دوچندانی را رقم زده است. عمق آب این دریاچه حدود ۵ متر میباشد که مراتع بسیار زیبا و مرغزار آن را احاطه کرده‌اند. وجود آب و هوای بسیار مناسب و سرسبز دریاچه سد دریوک باعث شده تا تبدیل به زیستگاه مناسبی برای پرندگان بومی و جانوران وحشی باشد.

دریاچه دریوک

در فصل زمستان شاهد آن هستیم که بسیاری از پرندگان مهاجر همانند غاز و مرغابی به دریاچه دریوک سفر میکنند و از زیبایی‌های آن لذت میبرند. این دریاچه از راه‌های دسترسی خوبی برخوردار است که در کنار وجود محوطه‌های اتراق بسیاری از عاشقان طبیعت را به این منطقه می‌کشاند تا از چشم اندازهای طبیعی، مرغزارهای وسیع و استفاده‌های طبی نهایت استفاده را ببرند ?

اگر مخالف سفر هستید و از زندگی روزمره در دود و سروصدا لذت میبرید پیشنهاد میکنم اصلا به اینجا سفر نکنید، چراکه در دریاچه دریوک خبری از دود ماشین و سروصدا نیست ? کسانی عاشق این منطقه خواهند شد که به صورت گروه چند نفره سفر میکنند و میخواهند چند روزی کمپ بزنند و از هوای فوق العاده آن لذت ببرند (کاملا به دور از بحث‌های کاری و شلوغی). قدم زدن در این منطقه یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات است که بدون صرف هزینه میتوانید از آن استفاده کنید.

انتظار نداشته باشید که در کنار دریاچه دریوک مثل شهر همه چیز برای شما آماده و محیا باشد و فروشگاه‌ها آماده خدمت رسانی به شما باشند. اینجا از این خبرها نیست و تنها خودتان هستید که باید فکر همه چیز را کرده باشید چون اگر به چیزی احتیاج داشته باشید باید از این منطقه خارج شوید و آن را تهیه کنید. به همین علت پیشنهاد میشود قبل از سفر به دریاچه دریوک تمامی مایحتاج را آماده کرده و همراه خود داشته باشید. حتما پیشنهاد میکنیم که مقاله لوازم ضروری سفر را بخوانید تا بعدا به مشکل نخورید.

دریاچه دریوک

دریاچه دریوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search