برترین جاذبه‌های گردشگری دبی؛ قسمت دوم

پارک آبی آکواونچر از جاذبه‌های هیجانی شهر دبی

پیشتر در قسمت اول جاذبه های گردشگری دبی به بررسی برخی از جاذبه‌های این شهر پرداختیم اما اگرچه این شهر به نوعی مصنوعی تلقی می‌شود اما دیدنی‌های بسیاری را در دل خود جای داده که هر گردشگر باید چندین روز برای بازدید از آن‌ها کنار بگذارد.

جاهای دیدنی دبی را بشناسید

در قسمت اول این مقاله به بررسی سعی کردیم تا جاذبه‌هایی را مورد بررسی قرار دهیم که به نوعی با طبیعت در ارتباط هستند اما بیشتر مواردی را که در ادامه خواهید خواند از حالت سنتی و طبیعت این شهر فاصله می‌گیرد.

پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Waterpark)

اگر قصد دارید تا به یکی از بهترین و بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه سری بزنید باید به قسمت شمالی جزیره پالم بروید یعنی جایی که آکواونچر قرار گرفته است. جدیدترین و هیجان‌انگیزترین سرسره‌ها ابتدا از این پارک سر در میآورند.

Aquaconda طولانی‌ترین سرسره آبی جهان، سافاری زیر آب، سرسره‌ای با ارتفاع ۹ متر، منطقه‌ای بزرگ برای بازی کودکان و هر آنچه که به تفریحات آبی مربوط شود را می‌توانید در پارک آبی آکواونچر دبی پیدا کنید.

پارک آبی آکواونچر از جاذبه‌های هیجانی شهر دبی

منطقه هنری ال سرکال (Alserkal Art District)

فارق از جذابیت‌های تفریحی و هیجانی که در دبی وجود دارد نباید از جذابیت‌های هنری آن نیز غافل شد. منطقه هنری ال سرکال که در مرکز خیابانی به همین نام قرار گرفته است، به نوعی به عنوان مرکز اصلی هنر دبی نیز شناخته می‌شود.

در این منطقه می‌توانید با هنرهای خاورمیانه و البته طراحان محلی آشنا شوید. اگر نیاز به استراحت داشتید نیز کافه‌های بی‌شماری که در این منطقه وجود دارد و به نوعی هنر در شکلگیری آن‌ها تاثیرگذار بوده، یک فنجان قهوه نوش‌جان کنید.

ال سرکال منطقه‌ای با رنگ و بوی هنر در دبی

پارک ماجراجویی دبی (IMG Worlds of Adventure)

مهم نیست چه سنی دارید، اگر به دنبال ماجراجویی و تفریح هستید، می‌توانید آن را در بزرگترین پارک یا به نوعی شهربازی سرپوشیده دنیا یعنی IMG Worlds of Adventure پیدا کنید. انصافا که مسئولین شهر دبی فکر همه چیز را کرده‌اند و برای هر سن و علاقه‌ای تدابیری اندیشیده‌اند.

این مکان کاملا برای خانواده‌ها مناسب بوده و وسایل بازی قرار گرفته در آن تنها مورد پسند کودکان و نوجوانان نیست بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند ساعات خوشی را در این مجموعه سپری کنند.

پارک ماجراجویی دبی تجربه‌ای پر از هیجان

دبی مال (Dubai Mall)

بزرگترین و معروف‌ترین مرکز خرید خاورمیانه در قلب دبی و در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که درون آن تاکسی‌هایی برای حمل و نقل خریداران مشاهده می‌کنید. آکواریوم دبی نیز که در مقاله قبلی به معرفی آن پرداختیم نیز در این مرکز واقع شده است.

پوشاک، وسایل الکترونیک، اسباب‌بازی و هر آنچه که تصور کنید را می‌توانید در دبی مال پیدا کنید. اگر در ماه‌های ژانویه، فوریه، جولای یا آگوست به این مرکز خرید مراجعه کنید در کنار خرید می‌توانید شاهد جشنواره‌های شگفت‌انگیز این مرکز خرید نیز باشید.

دبی مال بزرگترین مرکز خرید امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search