پارک های آبی استانبول؛ تجربه یک آب تنی هیجان انگیز

پارک آبی دلفین استانبول

استانبول آنقدر جاذبه تفریحی و تاریخی دارد که سفر را برای شما به یادماندنی کند. خیلی‌ها استانبول را به واسطه مراکز خرید، سواحل بسیار زیبای دریای مرمره و یا بناهای تاریخی به جا مانده از دوران حکومت عثمانیان می‌شناسند. اما اینبار قصد داریم تا با معرفی پارک های آبی استانبول چهره جدید از این شهر را به شما نمایش دهیم.

پارک های آبی استانبول

تفریحات آبی عضوی جدانشدنی از شهر استانبول هستند چراکه این شهر پارک های آبی مدرن و هیجان انگیزی دارد که می‌تواند خاطرات خوشی را از سفر به این شهر برایتان به یادگار بگذارد. حس آب تنی در گرمای تابستان استانبول خاطره‌ای خواهد شد که همواره در ذهنتان باقی خواهد ماند.

پارک های آبی استانبول

پارک آبی دلفین

پارک آبی دلفین استانبول به عنوان بزرگترین پارک آبی این شهر شناخته می‌شود و ساخت آن به سال ۲۰۰۱ بازمی‌گردد. هنگامی که وارد این پارک عظیم می‌شوید متوجه سرسره‌های مختلف و هیجان انگیز می‌شوید که شاید پیشتر مانند آن را جایی ندیده باشید.

از معروف‌ترین سرسره‌های این پارک می‌توان به سرسره شاه کبرا، سرسره‌های جدید کودکان، سقوط آزاد، سرسره‌های آنوکاندای آبی و مشکی، سونامی و… اشاره کرد. در کنار سرسره‌ها، استخرهایی وجود دارند که هریک کاربرد خاصی دارند که می‌توان به استخر کودکان، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ اشاره نمود.

صبر کنید، امکانات این پارک تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود و باید از زمین والیبال ساحلی، شنا در کنار دلفین‌ها، زمین تنیس، زمین واترپولو نام برد. سازندگان این پارک آنقدر تفریحات برای شما تدارک دیده‌اند که بعید است به این زودی‌ها از آن خسته شوید.

اما چگونه به پارک آبی دلفین استانبول برویم؟ سرویس‌های رایگانی از ایستگاه‌های مهم و مراکز شهر مانند میدان تکسیم، فاتح و… وجود دارد که در ساعات مشخص شما را به پارک آبی دلفین می‌رسانند. (مشاهده ایستگاه و ساعات سرویس رایگان پارک آبی دلفین استانبول)

برای آشنایی بیشتر با این ارک بهتر است تا مقاله “پارک آبی دلفین استانبول” را مطالعه نمایید.

پارک آبی دلفین استانبول

پارک آبی ماردین

یکی دیگر از پارک‌های آبی معروف استانبول آکوا مارین است که از وسعت بسیار بزرگی برخوردار است و در منطقه بویوک چکمجه قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ظرفیت این پارک ۳۰۰۰ نفر تخمین زده شده است و همین دلیلی است بر مساحت زیاد این پارک.

این پارک نیز همانند پارک آبی دلفین دارای سرسره‌های هیجان انگیزی است که می‌توان به چاله سیاه، کامیکازه، سرسره هیجان، سرسره‌های پیچ در پیچ و… اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود پس از تفریحات آبی در کنار استخرهای آرام آفتاب بگیرید.

این پارک نیز سرویس‌های رایگانی از مراکز مهم و میادین اصلی شهر به سمت پارک دارد. (مشاهده سرویس‌های رایگان پارک آبی مارین استانبول)

پارک آبی ماردین استانبول

فارق از اینکه هدف‌تان از سفر به استانبول چیست توصیه می‌کنیم که وقتی را برای آب تنی کردن در یکی از پارک های آبی استانبول کنار بگذارید، مطمئن باشید که شنا در هوای تابستانی این شهر می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز شود.

یک پاسخ

  1. پارک آبی مادرین اصلا یه چیز دیگست و پیشنهاد میکنم که حتما در سفر به استانبول به آن سر بزنید. بزرگ با رستوران‌های مختلف! ممنون از آسان بگرد بابت این مطلب?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search