ویزای مونته نگرو

اخذ ویزای مونته نگرو

تابحال به فکر سفر به جنوب شرق اروپا افتاده‌اید؟ مثلا مونته نگرو؟ به نظر شما اخذ ویزای مونته نگرو کار دشواری خواهد بود؟ خوشبختانه از زمانی که قانون ” لغو ویزای صربستان با ایران ” اجرایی شده، اخذ ویزای مونته نگرو برای ایرانیان آسان‌تر شده و گردشگران می‌توانند پس از بازدید از صربستان، در صورت داشتن ویزا، سفر به مونته نگرو را تجربه کنند.

اما چرا مونته نگرو؟ دلیل اصلی شاید سواحل زیبا و فریبنده آن باشد که با کوه‌های سرسبز و شهرهای تاریخی درهم آمیخته شده است. از ۲۰۰۶ که مونته نگرو به عنوان یک کشور مستقل شناخته شد تا الان رشد بسیار زیادی در زمینه گردشگری داشته و یکی از دلایل آن آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای و به خصوص دوچرخه‌سواری در کوهستان است.

راستی اگر عزم خود را برای سفر به این کشور جزم کرده‌اید، حتما پیش از سفر مقاله ” جاذبه های گردشگری مونته نگرو ” را بخوانید تا با دیدنی‌های این کشور بیشتر آشنا شوید.

ویزای مونته نگرو

ویزای مونته نگرو

از آنجایی که سفارت مونته نگرو در تهران وجود ندارد شما باید برای اخذ ویزای به کشور ترکیه مراجعه نمایید. البته قبل از اینکه به ترکیه سفر کنید باید مدارک و اطلاعات خواسته شده را از طریق ایمیل به سفارت مونته نگرو در آنکارا ارسال کنید و در صورت تایید به شما اعلام میشود که به سفارت بروید.

تا یادم نرفته پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر به مونته نگرو را دارید، از چند کشوری که در حاشیه مونته نگرو نیز قرار دارند دیدن کنید. اگر تمایل دارید که این کار را انجام بدید حتما مقاله ” چگونه ویزای بلاروس بگیریم ” یا ” راهنمای اخذ ویزای رومانی ” را بخوانید. ضمنا اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید نیز حتما مقاله ” اقامت مونته نگرو ” را بخوانید.

سفارت مونته نگرو در ترکیه

آدرس: ۰۶۷۰۰ Ankara, B Cayhane Sokak 41/3, Gazi Osman Pasa

تلفن: ۳۱۲۴۳۶۴۶۹۸-۰۹۰

فکس: ۳۲۴۳۶۱۵۴۶-۰۹۰

ایمیل: turkey@mfa.gov.me

سایتvisit-montenegro.com

آیا مونته نگرو ویزا میخواهد

مدارک لازم برای اخذ ویزای مونته نگرو

صدور ویزای مونته نگرو برای ایرانیان چندان کار سختی نیست و اگر خواسته شده زیر را به سفارت این کشور ارائه دهید، به راحتی قادر به دریافت ویزا خواهد بود. ضمنا می‌توانید ویزا را از سفارت این کشور در صربستان دریافت کنید اما در نظر داشته باشید که ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیآنجامد.

  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار پس از پایان سفر
  • یک عکس رنگی ۴.۵×۳.۵ با پس زمینه سفید
  • رزرو هتل یا ارائه دعوتنامه
  • دعوتنامه (از سوی یک فرد مقیم مونته نگرو یا سازمان یا دعوت به یک کنفرانس علمی)
  • تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هوایی
  • بیمه مسافرتی

توجه داشته باشید حتما قبل از سفر برای اخذ ویزای مونته نگرو با ایمیل turkey@mfa.gov.me مکاتبه کنید و در ایمیل ذکر کنید که شهروند ایرانی هستید.

هزینه و مدت زمان صدور ویزای مونته نگرو

هزینه صدور ویزای مونته نگرو ۳۵ دلار است و مدت زمان صدور نیز بین ۲ تا ۳ هفته کاری خواهد بود.

ویزای مونته نگرو برای ایرانیان

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search