مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

تابحال کسی را دیده‌اید که به کیش سفر کرده باشد اما بدون خرید به خانه برگشته باشد؟ اصلا یکی از تفریحات کیش همین خرید کردن است. امروز قصد داریم تا در این مقاله به بررسی و معرفی مراکز خرید کیش بپردازیم و اینکه چه جنسی را از کجا تهیه کنید. راستی اگر در قصد داشتید که به قشم هم سفر کنید، حتما مقاله ” مراکز خرید قشم ” را بخوانید.

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

این جزیره آب و هوایی بسیار عالی دارد در حدی که خیلی‌ها ترجیح میدهند تا زندگی در کیش را تجربه کنند. کیش مراکز خرید بسیاری دارد و از این جهت احتمال اینکه شما در هنگام خرید سردرگم شوید بسیار است. منظورم این است که باید بدانید چه اجناسی را از چه پاساژی تهیه کنید وگرنه ممکن است پول بیشتری خرج کنید.

مرکز خرید ونوس

ونوس یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش می‌باشد که از ۲ طبقه با ۳۱۰ مغازه تشکیل شده است که بیشتر آن‌ها نیز در طبقه اول قرار گرفته‌اند. در پاساژ ونوس یک رستوران، یک کافه، ۳ بانک قرار گرفته است. از مغازه‌های این مرکز خرید می‌توان به این موارد اشاره کرد: فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و مواد غذایی که از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ مشغول بکار هستند.

مرکز خرید ونوس

بازار پارس خلیج

در این مرکز خرید ۱۵۰ مغازه یا به عبارتی بهتر غرفه قرار گرفته است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ مشغول بکار هستند. در این بازار می‌توانید کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی مواد غذایی و لوازم آشپزخانه را تهیه کنید.

بازار پارس خلیج

بازار صفین

بازار صفین در واقع به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید در کیش شناخته می‌شود که در بین عموم با عنوان بازار عرب‌ها نیز شناخته می‌شود (شاید دلیل آن معماری عربی آن باشد). اگر چرخی در این بازار بزنید متوجه خواهید شد که بیشتر فروشنده‌های این بازار بومی و عرب‌زبان هستند. این بازار در یک طبقه همکف ساخته شده است که از ۷۰ مغازه تشکیل شده است.

این پاساژ از مغازه‌های ذیل تشکیل شده است: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی. قیمت‌ها اجناس در پاساژ عربها به نسبت سایر مراکز خرید در کیش پایین‌تر بوده و به همین دلیل گردشگران ترجیح میدهند تا برای خرید به ای پاساژ نیز سری بزنند. ضمنا اگر نیاز به بانک داشتید، می‌توانید از ۲ بانک مستقر در این مجموعه استفاده نمایید.

بازار عربها کیش

پاساژ پانیذ کیش

این پاساژ جزو یکی از بهترین‌های مراکز خرید در کیش می‌باشد که در ۲ طبقه و ۱۸۳ واحد تجاری تشکیل شده است. اگر قصد خرید محصولات پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه و بدلیجات را دارید می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

در کنار خرید کردن می‌توانید از رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود استفاده نمایید. ضمنا ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد.

پاساژ پانیذ کیش

مرکز خرید زیتون

این مرکز خرید یکی از جذاب‌ترین معماری‌ها را در بین سایر مراکز خرید کیش دارد و به نوعی تافته جدا بافته است. این پاساژ در ۲ طبقه ساخته شده که میزبان ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری می‌باشد.

پس از اینکه حسابی خرید کردید می‌توانید به رستوران شیک این مرکز خرید مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه آن امتحان کنید. ضمنا اگر به بانک نیز احتیاج پیدا کنید، یک بانک در این مرکز خرید فعال است.

ساعت کار پاساژ زیتون کیش از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید پردیس ۱

پاساژ پردیس ۱ به عنوان یک مرکز خرید شیک در کیش شناخته می‌شود. شما می‌توانید اجناسی مانند پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی را در این مرکز پیدا کنید.

پس از بازدید و خرید از مغازه‌ها نیز می‌توانید از رستوران‌ها، چای‌خانه سنتی و کافی‌شاپ استفاده نمایید. اگر احیانا به آژانس مسافرتی نیز احتیاج پیدا کردید می‌توانید از واحد مستقر در آن استفاده نمایید.

مرکز خرید پردیس 1

پاساژ پردیس ۲

پاساژ پردیس ۲ نمونه مدرن شده پردیس ۱ می‌باشد که برای کسانی که قصد خرید محصولات پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی و لوازم برقی و خانگی را دارند پیشنهاد می‌شوند.

در این مرکز خرید یک بانک، رستوران و کافی‌شاپ قرار گرفته است. ضمنا ساعت کاری این پاساژ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۳ می‌باشد.

پاساژ پردیس 2

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون یک مجتمع تجاری و خدماتی است که غرفه‌های تجاری و خدماتی متعددی دارد. مغازه‌ها انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا، زیورآلات، مواد غذایی، شکلات، لوازم الکترونیکی، موبایل، لپ تاپ و کامپوتر و دیگر کالاها را عرضه می‌کنند. در طبقه دوم یک پیست اسکیت روی یخ هم وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین یک طبقه از این مرکز خرید به رستوران‌ها و فودکورت اختصاص داده شده است که خانواده‌ها در هنگام خرید می‌توانند برای استراحت و صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنند. یکی از جذابیت‌های این مرکز خرید، وجود پیانو و موسیقی زنده آن است که فضای جالبی را به آن بخشیده است.

مرکز خرید دامون

بازار مریم

این بازار یک بازار در فضای باز است و غرفه‌های آن با معماری و فضای خاص آن بسیار دلنشین و خوشایند شده است. غرفه‌های این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و موادغذایی را عرضه می‌کنند و شما می‌توانید مایحتاج خود را از این بازار زیبا تهیه کنید. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب به بازار مریم مراجعه کنید.

بازار مریم

بازار مروارید

بازار مروارید ۸ بازارچه و ۱۲ در ورودی دارد. تمامی این درهای ورودی نام‌های ایرانی دارند: ورودی آپادانا، ورودی پرسپولیس، ورودی پاسارگاد، ورودی پارس، ورودی تیسفون، ورودی آریا، ورودی ایران و ورودی بیستون. علاوه بر اینها معماری و نمای ظاهری آن نیز بر اساس بناهای باستانی در دوران هخامنشیان است.

مغازه‌های این بازار انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند. در هنگام خرید نیز می‌توانید از رستوران و کافی شاپ بازار نیز بهره ببرید و خستگی خود را در کنید. شما می‌توانید هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این بازار مراجعه و مایحتاج خود را خریداری کنید.

بازار مروارید

بازار مرجان

بازار مرجان یک مجتمع نوساز است که حتی ساحل و واحدهای مسکونی هم دارد. این مجتمع بسیار شیک و جذاب است و معماری آن نیز منحصر به فرد و زیبا است. بازار مرجان یک آکواریوم بزرگ با ۸۰۰ گونه آبزی، ۲۹ آب نما و ۴۲۰ پروژکتور دارد که فضای خاص و یکتایی را به این مکان بخشیده است. اجناسی که در این بازار عرضه می‌شود به قدری متنوع است که می‌توانید بیشتر وسایل مورد نیاز خود را از این بازار تهیه کنید.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به این بازار مراجعه کنید.

بازار مرجان

مرکز خرید سارینا ۱

این مرکز خرید از بازارهای بزرگ کیش است که در مساحتی در حدود ۵۳۰۰ متر مربع ساخته شده است. مرکز خرید سارینا ۱۰ طبقه دارد که ۲ طبقه آن تجاری و مابقی آن اداری است. این مجتمع پارکینگ هم دارد و خیالتان از بابت امنیت خودرویتان راحت باشد.

مرکز خرید سارینا در شرق جزیره و در بلوار خیام واقع شده است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید به مراکز خرید کیش و پردیس و هتل‌های ارم و داریوش هم دسترسی داشته باشید. چشم‌انداز این مجتمع بی‌نظیر است و می‌توانید از رستوران‌های اطراف آن نیز بهره ببرید.

مرکز خرید سارینا 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search