مراکز خرید وان

مرکز خرید AVM وان

وان به عنوان یکی از شرقی‌ترین شهرهای ترکیه به حساب میآید که بسیار به شهر‌های استان‌های شمال غربی ایران مانند تبریز نزدیک است و به همین دلیل بسیاری از ایرانیان این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مراکز خرید وان و راهنمای خرید در این شهر بپردازیم، پس با آسان بگرد همراه باشید.

خرید در وان

جالب است بدانید که بسیاری از مسافرت‌ها به مقصد وان جهت خرید کردن صورت می‌گیرد و دلیل آن نیز ارزان بودن پوشاک و برخی دیگر از اجناس می‌باشد. آمارها نشان میدهد که سال گذشته بیش از ۳۵۰.۰۰۰ ایرانی به این شهر سفر کرده‌اند که بیشتر آن‌ها خرید را هدف اصلی خود می‌دادند.

مراکز خرید وان

مراکز خرید وان

در ادامه قصد داریم تا به معرفی و بررسی مراکز خرید شهر وان بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید AVM وان

همانطور که گفته شد، شهر وان به عنوان یکی از مناطق توریستی به خصوص برای ایرانیان به شمار میرود و خرید کردن نیز جزو یکی از جاذبه‌های توریستی آن به شمار میرود که با استقبال چشمگیری نیز مواجه شده است. مرکز خرید AVM وان در تیر ۱۳۹۳ با هزینه‌ای معدل ۵۰ میلیون دلار ساخته شد. AVM مخفف عبارت Alis Veris Merkezi و به معنای داد و ستد است که به عنوان اولین مرکز مدرن و جدید فروشگاهی در شهر وان شناخته می‌شود.

مرکز خرید AVM وان

آتایوس سیلور

یکی از مراکز خرید پرطرفدار وان آتایوس سلور نام دارد که در آن می‌توانید کلی اجناس مختلف از قبیل پوشاک و سوغاتی پیدا کنید. از خرید کردن خسته نمی‌شوید و کلی هم لذت خواهد برد و هر زمان که احساس گرسنگی کردید می‌توانید از رستوران‌های آن استفاده نمایید.

آیدین پریهام AVM

مرکز خرید AVM یکی دیگر از بهترین مراکز خرید وان به شماتر میرود که در نزدیکی رستوران تامارا گریل و بیرکوک قرار گرفته است. اگر به دنبال لوازم چرمی مانند کیف، لباس و کفش هستید این مرکز خرید بهترین انتخاب شماست.

توجه داشته باشید که در این پاساژ نمی‌توانید خیلی چونه بزنید اما حداقل مطمئن هستید که جنسی که خریداری می‌کنید کاملا اورجینال است.

Turkuaz AVM

چنانچه دوستار بازارهای سنتی هستید بدون شک مرکز خرید Turkuaz AVM یکی از جاهایی است که می‌تواند مطابق سلیقه شما باشد. در این بازار قادر خواهید بود تا البسه با برندهای اروپایی تهیه کنید، گرچه فروشگاه‌هایی نیز هستند که برنرهای ترکیه‌ای را به فروش گذاشته‌اند.

بعد از اینکه از خرید کردن کلی خسته شدید می‌تونید به کافه سنتی این بازار بروید و کمی استراحت کنید و یک قهوه نوش جانه کنید.

مرکز خرید Turkuaz AVM وان

Atasoy Art

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال اشیای قیمتی و جواهرات هستید باید به Atasoy Art که در مرکز شهر واقع شده است بروید. در این مکان می‌توانید زیورآلات نقره‌ای سیاه قلم را که یکی از محبوب‌ترین اجناس نیز هست را به وفور پیدا کنید. در واقع سیاه قلم از ترکیب نقره، سرب و گوگرد می‌باشد. با ورود به این مکان با کلی زیورآلات خوشگل که از نقوش پادشاهی اوراتور الهام گرفته شده استمواجه خواهید شد.

در واقع این زیورآلات در میان گردشگرانی که به شهر وان سفر می‌کنند بسیار محبوب بوده که می‌توان به جواهرات سیاه قلم، گردنبند، گوشواره، حلقه‌های دست‌ساز و حتی عتیقه اشاره کرد.

مراکز خرید خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر

مطمئنا بسیاری از مسافرانی که به شهر وان سفر می‌کنند بدون خرید لباس از این شهر خارج نمی‌شوند. مغازه و پاساژهای خرید بسیاری در خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیز وجود دارند که تماما مربوط به فروش پوشاک هستند. یادتان باشد، در صورتی که قصد خرید از مغازه‌های این خیابان را دارید، تخفیف یادتان نرود.

خیابان جمهوریت وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search