استخر و پارک های آبی وان ترکیه

پارک آبی وان

آب‌تنی کردن جزو تفریحات بسیار لذت‌بخش و جذاب هر سفر می‌باشد. از شنا کردن در استخر و پارک‌های آبی گرفته تا انجام ورزش‌های آبی کنار ساحل. اگر قرار است که به وان ترکیه سفر کنید، این مقاله را بخوانید، چون قصد داریم تا استخرهای وان را معرفی کنیم ببینیم آیا پارک آبی در وان ترکیه وجود دارد؟

سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از شهر وان به کشور ترکیه سفر می‌کنند. شهری که در نزدیکی ایران قرار گرفته و امکانات تفریحی و مراکز خرید نسبتا خوبی را داراست و همین باعث شده تا در جذب گردشگر هم موفق باشد. راستی اگر خرید کردن برایتان خیلی مهم است حتما مقالات ” مراکز خرید وان ترکیه ” و ” راهنمای خرید از وان ” را مطالعه کنید تا بدانید چه چیزی را از کجا بخرید.

پارک آبی وان

پارک آبی وان

انتظار نداشته باشید که در شهر کوچک وان استخر و پارک‌های آبی بسیار زیادی داشته باشد اما برخی هتل‌های این شهر استخرهای شیک دارند، ضمنا یک یک پارک آبی کوچک نیز در این شهر وجود دارد.

هتل Elite World Van

این هتل پنج ستاره استخر تمیزی دارد که امکانات جانبی مانند گرمابه، ماساژ، سونا و اسپا دارد. ضمنا شما می‌توانید با اقامت در این هتل از باشگاه ورزشی فیتنس آن نیز استفاده نمایید.

هتل Elite World Van

هتل Doubletree by Hilton

این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره این شهر به شمار میرود که در مقایسه با تعرفه رزرو هتل، امکاناتی بسیار خوبی را مانند: استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اسپا، سونا بخار و ماساژ ارائه می‌دهد.

هتل Doubletree by Hilton

پارک آبی Çağdaş Aquapark

این مکان را میتوان به عنوان تنها پارک آبی در وان ترکیه دانست. همانطور که گفته شد نباید انتظار داشت که کیفیت آن مثل پارک‌های آبی استانبول باشد اما می‌توانید ساعات خوشی را در این مجموعه بگذرانید. از امکانات این مجموعه می‌توان به سرسره، استخر کودکان و سونا اشاره کرد.

این پارک آبی وان از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۴:۰۰ هر روز هفته مشغول بکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search