پاسپورت گواتمالا؛ سفر بدون ویزا به ۱۱۸ کشور

خرید پاسپورت گواتمالا

هرکسی ممکن است به دلایل کاری یا شخصی به پاسپورت دوم نیاز داشته باشد. مثلا یکی برای تجارت با بقیه کشورها باید دائم در سفر باشد و نمی‌تواند از ماه‌ها قبل برای اخذ ویزا اقدام کند. در این شرایط بهترین گزینه اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری است. پاسپورت گواتمالا می‌تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد اما چرا؟

پاسپورت گواتمالا

اخذ تابعیت و پاسپورت گواتمالایی در بین تجار و بازرگانان بسیار محبوب بوده و دلیل آن نیز به قیمت بسیار پایین آن نسبت به سایر کشورها و صدور ۴۵ روزه آن می‌باشد. شما می‌توانید با اهدای مبلغ ۶۰.۰۰۰ دلار آمریکا برای ظرف مدت ۴۵ روز و برای همیشه صاحب اقامت و پاسورت گواتمالا شوید.

خرید پاسپورت گواتمالا

گواتمالا را می‌توان به عنوان پاسپورت دوم ارزان شناخت که به دارنده آن این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به ویزا به ۱۱۸ کشور جهان از جمله کلیه کشورهای اروپایی و بریتانیا، اوکراین، روسیه، کلیه کشورهای آمریکای جنوبی، ژاپن، سنگاپور و… سفر کند. اما همانطور که گقته شد ارزان بودن پاسپورت این کشور باعث محبوبیت بیشترش به نسبت پاسپورت دومینیکا یا سایر کشورها شده است.

شرایط اخذ پاسپورت گواتمالا

شما با پرداخت حداقل ۶۰.۰۰۰ دلار آمریکا به عنوان هدیه به صندوق توسعه ملی گواتمالا در مدت ۴۵ روز صاحب گذرنامه این کشور خواهید شد اما برای تمدید آن باید حداقل برای سال اول ۲۱ روز و برای دو سال بعدی هرسال ۲۸ روز در این کشور اقامت داشته باشید. در غیر اینصورت تابعیت این کشور از شما گرفته خواهد شد و مبلغ مسترد نخواهد شد.

مدارک موردنیاز

برای خرید پاسپورت دوم باید تمامی مدارک زیرا را به صورت کامل به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید:

  • تکمیل و ارائه فرم درخواست
  • گذرنامه اصلی متقاضی
  • ویزا یا مهر ورود به گواتمالا
  • اثبات سلامتی کامل در زمان ورود به گواتمالا با ارائه مدارک پزشکی
  • گواهی ثبت احوال از کشورهایی که بیش از یکسال در آن‌ها اقامت داشته بودید.

پاسپورت گواتمالادیگر امکان اخذ پاسپورت گواتمالا وجود ندارد!

به نظر میرسد که مدتی است قانون اخذ پاسپورت دوم در ازای سرمایه‌گذاری در گواتمالا منقضی شده و دیگر این روش عملی نیست. متقاضیان برای گرفتن پاسپورت دوم باید کشورهای دیگر انتخاب نمایند.

14 پاسخ

    1. بله، مدتی است که این قانون دیگر اجرایی نمی‌شود و در انتهای مطلب نیز آن را عنوان کرده‌ایم اما در سال‌های گذشته این امکان برای متقاضیان پاسپورت دوم وجود داشت.

  1. سلام. آیا با پرداخت ۶۰۰۰۰ دلار پاسپورت گواتمالا برای افراد خانوادۀ متقاضی (سه نفر) هم صادر می‌گردد یا برای هر فرد این رقم باید پرداخت شود؟ ویا برای یک زن و شوهر این رقم دو برابر می شود؟ ممکنه مشاورانی که این کار را انجام میدهند را از طریق ایمیل معرفی نمایید؟

  2. سلام. لطفا مشاورانی را به من معرفی کنید که از طریق آنها می توان پاسپورت گواتمالا یا هرپاسپورت ارزان دیگر را خرید. ممنون

  3. با اهدای مبلغ ۶۰.۰۰۰ دلار آمریکا برای ظرف مدت ۴۵ روز و برای همیشه صاحب اقامت و پاسورت گواتمالا شوید.
    سلام شما این کار را برای متقاضیان انجام می دهید؟

      1. با سلام آیا یا پرداخت شصت هزار دلار برای خانواده نیز پاسپورت صادر میشود با چه شرایطی و اگر جواب نه هست چه شرایطی برای خانواده است. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search