پارک های آبی تفلیس را بشناسید

پارک های آبی تفلیس

امروزه تفلیس گرجستان به شهری تبدیل شده که هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به خصوص ایران است. تفریحات بسیاری در این شهر برای گردشگران تدارک دیده شده که پارک آبی تفلیس از بارزترین آن‌هاست که تابستان را برایتان خاطره‌انگیز می‌کند.

لغو ویزای میان گرجستان و ایران باعث شده تا تفلیس به مقصد جدیدی برای گردشگران ایرانی تبدیل شود که سالانه هزاران نفر از این شهر بازدید می‌کنند. این شهر این روزها در تلاش است تا گردشگران بیشتری را از اقسا نقاط دنیا به خود جذب کند و برای رسیدن به هدف خود توسعه بسیاری در زیرساخت‌های گردشگری خود داشته است که یکی از آن‌ها پارک های آبی تفلیس می‌باشد.

پارک های آبی تفلیس

پارک های آبی تفلیس

آب تنی کردن یکی از علاقه‌مندی‌های هر کسی در سفر به شمار میرود. در شهر تفلیس هم چند پارک آبی نسبتا بزرگ وجود دارد که رفتن به یکی از آن‌ها خالی از لطف نیست. برای آشنایی بیشتر با پارک های آبی تفلیس، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک آبی جینو پارادایس

جینو پارادایس را نمی‌توان مطلقا یک پارک آبی دانست، بلکه این مکان یک مجتمع چند منظوره به حساب میآید که در آن یک پارک آبی بزرگ، سالن‌های اسپا، مرکز سلامتی، فیتنس سنتر، فود کورت و… قرار گرفته اسنت. امکانات و سرسره‌های این پارک بسیار متنوع است تا تمامی افراد با هر سن و سلیقه‌ای بتوانند ساعت‌ها در این پارک خوش بگذرانند.

در این مرکز هتلی قرار دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا همواره در کنار این مرکز اقامت داشته باشید. ساعت کاری این پارک از ساعت ۱۰ الی ۲۱ می‌باشد.

پارک آبی جینو پارادایس

پارک آبی متاسمیندا

یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی در میان مسافران و همچنین خود مردم گرجستان، متاسمیندا است که از سابقه طولانی برخوردار می‌باشد. از آنجایی که امکاناتی مانند سرسره و استخر کودکان در این پارک قرار گرفته است، می‌تواند مکان خوبی برای تفریح کودکان شما باشد.

مکانی که در آن پارک آبی متاسمیندا قرار گرفته بسیار سر سبز است و از طرفی به دلیل قرارگیری بر روی تپه، دید خوبی را از شهر جلوی دیدگان شما پدیدار می‌کند.

جدا از تفریحات آبی این پارک، رستوران‌ها و کافه‌های در این مجموعه بزرگ قرار گرفته که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را به مشتریان با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌کنند. فراموش نکنید که این پارک ۲۴ ساعت در هر ۷ روز هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان می‌باشد.

پارک آبی متاسمیندا

آکوا پارک تفلیس

یکی دیگر از پارک های آبی تفلیس، آکواپارک است که با نام یورو پارک نیز شناخته می‌شود و طرفداران زیادی در تفلیس دارد. این پارک کمی خارج از شهر واقع شده و هوای بسیار مطبوعی در اوج گرمای تابستان دارد.

این پارک را می‌توان به نوعی یک مجموعه بزرگ تفریحی دانست، چراکه علاوه بر پارک آبی، تفریحات دیگری مانند باشگاه بدنسازی، رودخانه مصنوعی، سالن اسپا و ماساژ و… در این مجموعه قرار گرفته است.

هزینه ورودی این پارک در طول هفته ۳۰ لاری و آخر هفته‌ها ۴۰ لاری می‌باشد. ضمنا ورود کودکان زیر ۷ سال نیز رایگان می‌باشد. ساعت کاری مجموعه همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ می‌باشد.

آکوا پارک تفلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search