ویزای ۵ ساله چندبار ورود امارات برای گردشگران صادر خواهد شد

ویزای 5 ساله گردشگری امارات

جدیدا لایحه جدیدی به تصویب سران اماراتی رسیده که این اجازه را به گردشگران میدهد تا با ویزای توریستی امارات تا پنج سال در این کشور اقامت داشته باشند. این را شیخ محمد بن راشد، نخست وزیر امارات و حاکم دبی در توئیت خود اعلام کرد تا با این تصمیم این کشور را بیش از پیش به مرکز توریستی خاورمیانه تبدیل کند.

با این قدم رو به جلوی امارات طبعا شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به این کشور خواهیم بود و از طرفی برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ با حضور ۱۹۰ میلیت مختلف نیز باعث شده تا چشم‌انداز روشنی برای افزایش بی‌سابقه گردشگران باشد.

وبسایت Lonelyplanet به دلیل برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ و البته موزه موزه آینده (Museum of the Future) جزایر جهانی (World islands) و چشم دبی (Ain Dubai) و بزرگترین چرخ و فلک دنیا این شهر را به عنوان بهترین مقصد گردشگری در ۲۰۲۰ معرفی کرده است.

سالهاست که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در تلاش هستند تا وابستگی خود را نسبت به نفت کم کنند و سرمایه خود را در صنایع و پروژه‌های دیگری مانند گردشگری و ورزش خرج کنند. برای مثال میتوان به عربستان سعودی اشاره کرد که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ اولین ویزای توریستی را صادر کرد یا بحرین که در همین هفته اخیر پس از انتخاب منامه به عنوان پایتخت گردشگری عرب در ۲۰۲۰ قیمت ویزای توریستی را به نصف کاهش داد تا گردشگران بیشتری را به این کشور جذب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search