ورزشگاه های میزبان ایران در جام جهانی روسیه

استادیوم ایران مراکش

اون روزی که رفتیم جام جهانی من استادیوم بودم، خیلی حس خوبی بود. اینقدر با اعماق وجودم از جو استادیوم و فضایی که ایجاد شده بود کیف کردن که تصمیم گرفتم هرجوری شده برم روسیه! همین جرقه‌ای برای من شد که مقاله ” راهنمای سفر ارزان به جام جهانی روسیه ” را بنویسم. حتما که خوندید؟

ورزشگاه های میزبان ایران در جام جهانی

ورزشگاه های میزبان ایران در جام جهانی روسیه

بعد از قرعه کشی جام جهانی، ورزشگاه‌هایی که میزبان تیم ملی ما در مسابقات هستند، مشخص شدند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی ورزشگاه‌های میزبان ایران در جام جهانی روسیه بپردازیم. پس با آسان بگرد همراه باشید.

ایران – مراکش

در روز ۲۵ خرداد در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ در شهر سن پترزبورگ با تیم ملی مراکش بازی خواهد داشت. این ورزشگاه متعلق به تیم زنیت است و کار بازسازی آن در سال ۲۰۱۷ به اتمام رسید. ظرفیت این ورزشگاه هم اکنون ۶۸ هزار و ۱۳۵ نفر است و در این دوره مسابقات ۷ بازی فوتبال در آن برگزار می‌شود؛ ۴ بازی در مرحله گروهی، ۳ بازی در مرحله حذفی.

استادیوم ایران مراکش

ایران – اسپانیا

در روز ۳۰ خرداد در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ایران در ورزشگاه کازان آرنا در شهر کازان با اسپانیا بازی خواهد داشت. این ورزشگاه در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و بزرگ‌ترین نمایشگر بیرون استادیوم را در کل اروپا دارد. این ورزشگاه در حال حاضر ۴۵ هزار و ۳۷۹ نفر ظرفیت دارد و ۶ بازی از مجموع رقابت‌های جام جهانی در آن برگزاری می‌شود.

ورزشگاه بازی ایران اسپانیا

ایران – پرتغال

در روز ۴ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ تیم ملی ایران در ورزشگاه موردویا آرنا در شهر سارانسک با تیم پرتغال بازی خواهد داشت. این ورزشگاه متعلق به تیم موردویا است و یک ورزشگاه تازه تأسیس محسوب می‌شود. این ورزشگاه ۴۵ هزار و ۱۵ نفر ظرفیت دارد و ۴ مسابقه از دور گروهی در آن برگزار می‌شود.

استادیوم بازی ایران اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search