ظرف مدت ۵۵ دقیقه از سیدنی به ملبورن سفر کنید

مسیر هوایی بین ملبورن و سیدنی ، سومین مسیر پرتردد و شلوغ جهان است که یک مسیر یک ساعت و نیمه را بین این دو شهر ‏در استرالیا طی می کند. اما با این تکنولوژی جدید ، مسیر بین این دو شهر به ۵۵ دقیقه خواهد رسید.

تکنولوژی پرسرعت زمینی که در حال بررسی است ، می تواند مسیرها را با سرعتی نزدیک به سرعت نور طی کند. هایپرلوپ ‏، متد جدیدی برای سفر است ، قطارهایی که می توانند با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند. این تکنولوژی اولین بار توسط شخصی به نام الون ماسک در سال ۲۰۱۳ معرفی شد ، او با ارائه این تکنولوژی معتقد بود می ‏تواند مسیر ۶۱۰ کیلومتری بین لس آنجلس تا سان فرانسیسکو را به ۳۰ دقیقه برساند ، یعنی نصف زمانی که با هواپیما طی می ‏شود. با اینکه این تکنولوژی هنوز در مرحله کانسپت است و اجرایی نشده ، اما مخالفانی را نیز پیش رو دارد ، بسیاری معتقدند حرکت ‏با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت باعث می شود مسافران حالت تهوع و سرگیجه بگیرند ، گویا سوار ترن هوایی های پرسرعت ‏شهر بازی شده اند!

این تکنولوژی جدید شش ماه آینده برای اولین بار در نوادا تست خواهد شد. در صورتی که در این تست موفق باشد ، تحول ‏عظیمی در گردشگری و حمل و نقل ایجاد خواهد کرد.

قطار ملبورن به سیدنی

قطار ملبورن به سیدنی

قطار ملبورن به سیدنی

قطار ملبورن به سیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search