سواحل زیبای کرواسی

سواحل کرواسی

سالیان دراز بود که گردشگران زیادی از سواحل شگفت انگیز و بسیار زیبای کرواسی باخبر نبوده‌اند. اما این سواحل امروزه به یکی از مقاصد اصلی مسافران بدل گشته و به طبع محبوبیت بسیار زیادی را نیز در پی داشته است. نام یکی از این سواحل بسیار زیبای کرواسی زلاتنی رت است که در جزیره براک قرار گرفته است. زلاتنی رت که با نام شاخ طلایی نیز شناخته میشود، ساحلی ریگی است که گردشگران آن را به خاطر چشم انداز اصیل و خط ساحلی همواره در حال تغییر آن میشناسند.

سواحل کرواسی

یه خبر خوب نیز برای موج سواران داریم. بادهایی که از سمت دریای آدریاتیک به ساحل زلاتنی رت میرسند باعث ایجاد موج‌هایی بزرگ و بلند شوند که موج سواران میتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین آفتاب خوب و گرم این ساحل باعث ایجاد محیطی بسیار خوب و ایده آل برای کسانی است که آفتاب میگیرند شده است. استراحت در این ساحل نیز حس خوبی را به فرد به واسطه نسیم گرم و ملایم به همراه رایحه دریا القا میکند و خستگی را از بدن بیرون میکند.

این ساحل به تخت‌های آفتاب، چتر و قایق‌های پدالی مجهز گشته است که با اجاره آن‌ها میتوانید اوقات خوشی را برای خود در این ساحل بسازید. وجود درختان سرسبز و جنگل‌های انبوه در کنار خط ساحلی منظره را دوچندان زیبا کرده است. این جزیره در نیمه تابستان گردشگران بیشتری را به خود جذب میکند و شما نیز میتوانید در ماه‌های مرداد و مهر به آنجا سفری داشته باشید تا هم با ازدحام جمعیت کمتری مواجه شوید و هم از آب و هوای گرم آن لذت ببرید.

سواحل کرواسی

سواحل کرواسی

ساحل زلاتنی رت

ساحل زلاتنی رت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search