زیباترین جاذبه های گردشگری جهان هنگام غروب خورشید

زمانی که این مقاله را میخوانید هزاران غروب خورشید را گذرانده اید. شاید مکرر بودن این اتفاق باعث شده تا شما یکی از زیبایی های خداوند را نادیده گرفته و به تماشای آن ننشسته باشید. غروبی در رنگهای دیدنی همیشه جذاب ترین صحنه ها را ‏ایجاد می کند. طبیعت و مناطق دیدنی نیز در این زمان همانند مدل های عکاسی می درخشند و به زیبایی صحنه ایجاد شده می ‏افزایند. از صحراهای شیلی گرفته تا کوههای یخی ایسلند ، غروب در تمامی این نقاط جذابیت خاص خودش را دارد. در این مقاله قصد داریم تا ۱۵ نمونه از این غروب ها را در اقسا نقاط جهان مورد بررسی قرار دهیم.

بی هیچ بحثی تاج محل یکی از زیباترین نقاط برای تماشای غروب آفتاب است ، دیوارهای مرمری این ساختمان که داستان عاشقانه ‏ای پشت خود دارند ، در کنار رنگهای طیف نارنجی خورشید به زیبایی می درخشند و فضا را حتی عاشقانه تر می کنند.

 تاج محل

در نروژ ، از اواخر ماه می تا اواسط جولای ، به دلیل شرایط جغرافیایی ، خورشید هیچگاه کاملا غروب نمی کند. اما غروب ‏آفتاب طور دیگری نمایان می شوند ، با رنگهایی متفاوت و زیبا که آن را ” خورشید نیمه شب ” می نامند.

نروژ

با غروب خورشید گویا معابد آنگکور وات به خاموشی فرو می روند . آبهای رو به روی این بناهای دیدنی و انعکاس آنها در این ‏آب هنگام غروب صحنه ای شگفت انگیز ایجاد می کند.

معابد آنگکور وات

موقعیت جغرافیایی ایسلند نیز موجب می شود غروب آفتاب طور دیگری رخ دهد ، با رنگهایی که خاص خودش است که می ‏توان غروب متفاوت خورشید را در این تصویر در کوهستان ‏Kirkjufell‏ در غرب ایسلند دید.

اهرام بزرگ مصر در قاهره ، قدیمی ترین عجایب هفت گانه باستانی جهان است ، پس هیچ شکی نیست به خوبی می داند چطور ‏به زیبایی غروب آفتاب بیفزاید.

زنزیبار یک مجمع الجزایر در سواحل تانزانیا در شرق آفریقا است ، غروب آفتاب در سواحل این منطقه بسیار چشم نواز است.

اگر به دبی سفر کردید و می خواهید یکی از زیباترین غروب های آفتاب را مشاهده کنید حتما به یک سافاری در صحرای آن ‏بروید.

صحرای آتاکاما در شیلی بسیار وسیع است ، در گوشه ای از آن می توانید یک دریاچه کوچک ببینید که خانه فلامینگوهاست. این ‏دریاچه نمک می تواند همانند یک آینه تصویر غروب خورشید و این فلامینگو ها را کنار هم قرار دهد و یکی از منحصرترین ‏صحنه ها را ایجاد کند.

کیپ تاون به خاطر داشتن غروب های زیبا در جهان معروف است. انعکاس رنگهای زیبای غروب در دریاچه آن یکی از ‏زیباترین صحنه ها را ایجاد می کند.

وقتی که خورشید در سواحل سانتا مونیکای کالیفرنیا غروب می کند ، آسمان به چند رنگ مختلف تبدیل می شود که هر یک از ‏آنها نور متفاوتی دارند.

کنیا محل مناسبی برای تماشای حیات وحش است. غروب خورشید در اینجا همچنان سوزان است اما تصویری که در کنار این ‏حیوانات زیباو دوست داشتنی ایجاد می کند بسیار دلنشین است.

Isle of Sky‏ ، یکی از محبوب ترین نقاط برای عکاسان است که این را مدیون تپه های سرسبز و دره های متفاوتی است که ‏دارد.

ویتنام جاذبه های زیادی دارد که یکی از آنها زمین های نمک است. در طول روز افراد زیادی در این منطقه مشغول جمع کردن ‏نمک ها هستند ، اما هنگام غروب که این کارگر ها منطقه را ترک می کنند ، آرامشی عجیب این منطقه را در بر می گیرد.

سخت است به این صحنه نگاه کرده و گرمای ان را احساس نکنید. صخره آیرس در استرالیا یکی از اعجاب انگیز ترین پدیده های ‏طبیعی است که در طول روز رنگ قهوه ای دارد ولی در هنگام غروب رنگی کاملا متفاوت به خود می گیرد.

شهر کبک در کانادا و معماری های بعضا غیرعادی و عجیب آن در هنگام غروب آفتاب چهره دیگری از این شهر دیدنی به ‏نمایش می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search