زمستان در اروپا یک حس عالی

زمستان در اروپا

بسیاری از افراد برای سفر به اروپا فصل تابستان را انتخاب می‌کنند و سفر در گرما را ترجیح میدهند، اما این اکثریت از این نکته خبر ندارند که زیبایی‌های اروپا در زمستان چندین برابر است و این قاره در فصل زمستان به مکانی جادویی تبدیل میشود. با آسان بگرد همراه باشید تا به زیبایی‌های زمستان در اروپا بپردازیم در زمستان بپردازیم.

گرچه در این فصل هوا بسیار سرد است اما در عوض زیبایی‌های بسیار دیدنی نیز دارد. از آنجا که گردشگری در فصل زمستان رونق چندانی ندارد، هزینه‌های سفر برای گردشگران به مقدار زیادی کاهش می‌یابد و خیابان‌ها و اماکن تفریحی نیز خلوت‌تر میشوند. اگر قصد دارید به اروپا سفر کنید و یا تاکنون سفرهایتان به این قاره در فصل تابستان بوده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم فصل زمستان را نیز در اروپا تجربه کنید و زیبایی‌های بی‌نظیر آن را از دست ندهید. برای تصمیم گیری بهتر در این مورد برای سفر تعدادی از شهرهای اروپا در فصل زمستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

زمستان در اروپا

همانطور که گفته شد سفر کردن به قاره سبز در فصل زمستان شما را با مناظر بسیار زیبا و عجیبی روبرو میکند که بدون شک نظیر آن را ندیده‌اید. در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم که کدام کشور و شهرها در زمستان حال و هوای خاص به خود میگیرند.

سالزبورگ اتریش

اگر قصد دارید در فصل زمستان به اتریش سفر کنید به شما پیشنهاد میکنم بازدید از شهر سالزبورگ را از دست ندهید. شهر سالزبورگ یکی از شهرهای زیبای اتریش است که دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبا و فرهنگی می‌باشد. اگر تا به حال تصور میکردید شهر سالزبورگ در فصل تابستان زیبایی‌های بسیاری دارد و برای سفر مناسب است اینبار نوبت آن رسیده که در فصل زمستان سفر به این شهر را تجربه کنید. ضمنا می‌توانید راهنمای اخذ ویزای اتریش را مطالعه کنید تا به راحتی آن را اخذ نمایید.

زمستان در سالزبورگ

بوداپست مجارستان

اگر در فصل زمستان به شهر بوداپست مجارستان سفر کردید مطمئنا یکی از بهترین خاطرات زندگی خود و بی‌شک یکی از به یادماندنی‌ترین سفرها را تجربه کردید. شهر بوداپست در فصل زمستان یکی از رویایی‌ترین شهرهای اروپاست، خیابان‌ها در فصل زمستان رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و کافه‌ها نسبت به همیشه گرم‌تر و شلوغ‌تر می‌شوند. اگر پیش از این به بوداپست سفر نکرده‌اید، تجربه سفر به این شهر در فصل زمستان را قویا به شما توصیه می‌کنیم. ضمنا توصیه میکنیم تا راهنمای اخذ ویزای مجارستان را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بدون مشکل آن را اخذ نمایید.

زمستان در مجارستان

اینسبورک اتریش

کوه‌های پوشیده از برف آلپ، هتل‌های زیبا و اقامتگاه‌هایی که در میانه کوه آلپ قرار دارند، فروشگاه‌های کریسمس، خیابان‌های سنگفرش شده بسیار زیبا، جو خاص و رویایی و… تنها گوشه‌ای از جاذبه‌هایی هستند که در فصل زمستان می‌توانید در اینسبروک اتریش مشاهده کنید. این شهر بسیار زیبا در فصل زمستان یکی از شهرهای پرطرفدار گردشگری است. زیبایی‌های بی‌اندازه این شهر گردشگران بسیار زیادی را در فصل زمستان به خود جذب می‌کند به همین دلیل اگر در این فصل به اینسبروک سفر کردید انتظار یک مکان خلوت را نداشته باشید.

زمستان در اروپا

فرانکفورت آلمان

ظاهرا در این مورد نیز مانند خیلی از موارد دیگر قرار است آلمان در لیست بهترین شهرهای دنیا برای سفر در زمستان قرار گیرد. شهر فرانکفورت یکی از شهرهای اروپایی است که در زمستان برای سفر بسیار مناسب است و زیبایی‌های بی اندازه‌ای دارد که این شهر را متمایز کرده است. واقعا تصمیم گیری در مورد اینکه در ایام کریسمس و در فصل زمستان سفر به کدام شهر آلمان مناسب‌تر و بهتر است بسیار سخت می‌باشد، اما فرانکفورت را میتوان یکی از بهترین مناطق گردشگری برای این فصل دانست. اگر در فصل زمستان به شهر فرانکفورت سفر کردید دیدن شهر را از برج Eschenheimer را به هیچ عنوان از دست ندهید. ضمنا اگر مقاله راهنمای اخذ ویزای آلمان را بخوانید قادر خواهید بود با آگاهی و سرعت بیشتر روادید این کشور را اخذ نمایید.

فرانکفورت در زمستان

برلین آلمان

شهر برلین پایتخت کشور آلمان است که گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان به این شهر سفر می‌کنند اما این شهر زیبا در فصل زمستان زیباتر از قبل هم میشود. پارک‌های بسیار بزرگی که سراسر آن‌ها را برف پوشانده، قدم زدن در خیابان‌های تاریخی در میان برف‌ها و خیابان‌های رنگارنگ آنچنان حس فوق‌العاده‌ای دارد که تنها با سفر کردن به این شهر و لمس آن از نزدیک می‌توانید آن را درک کنید.

زمستان آلمان

در این مقاله سعی داشتیم تا این حقیقت را بیان کنیم که سفر کردن تنها در تابستان زیبا نیست و دیدن شهرهای مختلف در فصول مختلف زیبایی‌های منحصربفرد خود را دارند و نمیتوان هریک را با یکدیگر مقایسه کرد. حال مهم نیست در هتلی رو به کوه‌های آلپ باشید تا کمپ زدن در زمستان را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search