خرید بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا

خرید بلیط جام ملت‌های آسیا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کسانی که در جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه حضور داشتند کاملا با جو جالب و هیجان‌انگیز یک تورنمنت فوتبالی آشنا هستند و شاید گذشتن از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بدون آنکه تیم ملی را تشویق کنند نشدنی باشد. اما بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا را از کجا باید خریداری نمایید؟

خرید بلیط جام ملت‌های آسیا

از آنجایی که بعضا از ایرانیان ویزاکارت یا مسترکارت ندارند، برای خرید بلیط بازی‌ها دچار مشکل می‌شوند که بلیط۹۸ این مشکل را برای همیشه حل کرده است و شما می‌توانید با پرداخت ریالی و درگاه بانکی نسبت به پرداخت هزینه بلیط‌ها اقدام کنید.

خرید بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا

خوشبختانه قیمت بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به نسبت جام جهانی بسیار پایین‌تر می‌باشد به طوریکه قیمت جایگاه CAT1 در بازی فینال نیز پایین‌تر از جایگاه CAT3 در مسابقات گروهی جام جهانی است. با این شرایط سفر به امارات و دیدن بازی‌ها هزینه چندانی برایتان نخواهد داشت.

قیمت بلیط‌ها جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

مسابقه Category 3 (درهم) Category 2 (درهم) Category 1 (درهم)
مرحله گروهی ۲۵ ۵۰ ۷۵
۱/۴ نهایی ۵۰ ۷۵ ۱۵۰
نیمه نهایی ۵۰ ۷۵ ۱۵۰
فینال ۷۵ ۱۵۰ ۳۰۰

بلیط۹۸ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شما مسافران عزیز می‌توانید از سایت بلیط۹۸ به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی با استفاده از درگاه بانکی نسب به خریداری بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات اقدام فرمایید و بلیط‌تان را حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت دریافت نمایید.

ویزا برای هواداران جام ملت‌ها

اگر انتظار دارید که این تورنمنت نیز همانند جام جهانی هواداران بتوانند بدون ویزا (FAN ID) وارد امارات شوند باید بدانید که در حال حاضر چنین چیزی توسط دولت امارات اعلام نشده است و باید منتظر بود تا شاید قانونی تحت عنوان تسهیل روادید آسان به هواداران به تصویب برسد.

اما فارق از تمامی این مسائل امیدواریم تا هواداران بتوانند بدون نیاز به ویزا وارد امارات شوند و اگر چنین اتفاقی نیافتاد شما می‌توانید روی کمک بلیط۹۸ حساب کنید. ما در تلاش هستیم تا در کنار فروش بلیط مسابقات، ویزای امارات را نیز با کمترین قیمت به شما ارائه کنیم تا با خیال راحت به این کشور سفر نمایید.

بلیط هواپیما و هتل

شما می‌توانید در کنار خرید بلیط مسابقات، رزرو هتل را نیز به ما بسپارید. با توجه به اینکه طرفداران بسیاری از ایران به امارات سفر می‌کنند، می‌توانید با تخفیف ویژه رزرو را انجام دهید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”خرید بلیط مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات” style=”flat” color=”violet” align=”center” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Fbilit98.com%2F|||” css=”.vc_custom_1533540236413{margin-top: 25px !important;}”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search