چگونه با بلیط اتوبوس به یک سفر مدرن برویم؟

اولین قدم برای تجربه یک سفر مدرن، دوری از تمام روش های سنتی و منسوخ شده است. برای همین اگر قرار است سفر خود را به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس به انجام رسانید، خرید حضوری بلیط اتوبوس را فراموش کنید. امروزه دیگر سامانه های فروش اینترتی بلیط سفر امکان خرید آنلاین بلیط انواع وسیله نقلیه را فراهم کرده اند. پس یکی از این سامانه ها را انتخاب کنید و پس از اطمینان از اعتبار آن، بلیط اتوبوس خود را به صوت آنلاین بخرید.

البته ناگفته نماند که توصیه به این نوع خرید کردن تنها برای این نیست که بخواهید مثلاً سفری مدرن را تجربه کنید. چرا که خرید آنلاین انواع بلیط سفر مزیت هایی نیز دارد که باعث می‌شود آن را به خرید حضوری از دفاتر خدمات مسافرتی ترجیح بدهیم. مزایایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم؛ با قاصدک ۲۴ همراه باشید.

مزیت های خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نسبت به روش حضوری آن در مدت زمان کمتری به انجام می‌رسد. شما در این روش می‌توانید قیمت، امکانات و مدل اتوبوس را بررسی نمایید و در نهایت بلیطی که همخوانی بیشتری با اولویت ها و سلیقه شما دارد را خریداری کنید. این روش همچنین به شما امکان می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان، بلیط دلخواهتان را تهیه کرده و هزینه آن را از طریق درگاه های بانکی بپردازید.

فراموش نکنید که در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می‌توانید از جشنواره ها و تخفیفات موجود استفاده نمایید و در نهایت یک بلیط ارزان تر را خریداری کنید. همچنین با انتخاب برخی از شرکت های اتوبوسرانی نظیر همسفر قادر خواهید بود تا از تسهیلات سفر بهره بگیرید.

چرا که این شرکت در ازای خرید اینترنتی ۷ بلیط اتوبوس به صورت همزمان، بلیط هشتم را به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد که این طرح برای کاهش هزینه مسافرت های خانوادگی بسیار مفید است.

در انتخاب نوع اتوبوس دقت کنید

بهتر است به هنگام خرید بلیط اتوبوس خود در انتخاب نوع اتوبوس نیز دقت کنید. این کار باعث می‌شود تا در نهایت اتوبوسی را انتخاب کنید که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به نوعی مدرن تر است. به طور مثال اغلب اتوبوس های وی آی پی از مانیتورهای شخصی، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مناسب برخوردارند و حتی برخی از آنها به مسافران این امکان را می‌دهند تا در طول سفر از وایفای رایگان استفاده کنند.

این در حالی است که برخی از اتوبوس های معمولی حتی ساده ترین امکانات سفر را نیز در اختیار شما نمی‌گذارند از این رو ابداً برای تجربه یک سفر مدرن مناسب نیستند.

کنسلی و استرداد بلیط اتوبوس در کمترین زمان

اگر قرار است یک سفر مدرن را تجربه کنید باید به کلیه مراحل آن فکر کنید. ممکن است شما یک سامانه معتبر را برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس خود انتخاب کنید اما آیا در صورتی که سفر شما به هر دلیل ممکن لغو شود این سامانه امکان کنسل کردن آنلاین بلیط را نیز برای شما فراهم می‌کند؟ خب باید بگوییم که برخی از سایت های فروش بلیط سفر این امکان را ندارند اما اگر شما بلیط اتوبوس، قطار و هواپیمای خود را از سایت قاصدک ۲۴ خریداری کرده باشید به راحتی می‌توانید آن را به صورت آنلاین کنسل کنید.

این ویژگی موجب می‌شود تا شما بتوانید هر دو عملیات خرید و استرداد انواع مختلف بلیط سفر را در یک سامانه واحد به انجام رسانید. در حالی که اگر چنین شرایطی فراهم نباشد شما باید بلیطی که به صورت آنلاین خریداری کرده اید را با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی و به صورت حضوری کنسل نمایید. برای بررسی بیشتر این موضوع با قاصدک ۲۴ در ادامه این مطلب با عنوان ” چگونه با بلیط اتوبوس به یک سفر مدرن برویم؟ ” همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط، تنها راه برای مدرنیته کردن سفر نیست!

فراموش نکنید که خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تنها نقطه آغاز یک سفر است و مدرنیته کردن یک سفر تنها به این چیزها خلاصه نمی‌شود. با این حال اگر قرار است تمامی ملزومات سفر خود را به صورت آنلاین خریداری کنیم پس چرا برای رزرو هتل نیز از همین روش کمک نگیریم؟

از آنجایی که امروزه رزرو آنلاین هتل نیز همچون خرید سایر خدمات گردشگری ممکن است، شما می‌توانید بلافاصله بعد از خرید بلیط قطار یا اتوبوس خود، فکری به حال محل اقامتتان در مقصد نیز بکنید و حتی اتاق مورد نظر خود را نیز به صورت اینترنتی رزرو کنید. این کار موجب می‌شود تا بتوانید بلافاصله بعد از رسیدن به مقصد راهی هتل خود شده و دیگر زمانی را بابت پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب هدر ندهید.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس مدرن ترین وسایل نقلیه تنها کافی است تا به وب سایت قاصدک ۲۴ مراجعه نمایید و بلیط مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. شما در این مجموعه می‌توانید به سادگی ملزومات مورد نیاز برای سفرهای داخلی و خارجی خود را تهیه نمایید و حتی بیمه سفر مورد نیازتان را نیز به صورت اینترنتی خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که رزرو، خرید و کنسلی خدمات قاصدک ۲۴ تنها از طریق وب سایت این مجموعه به انجام نمی‌رسد و شما برای سهولت بیشتر در فراهم کردن ملزومات سفر خود می‌توانید از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک ۲۴ استفاده نمایید. پس اگر قصد سفر دارید همین حالا نسخه اندروید این برنامه را از کافه بازار دانلود نموده و آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search