جای خواب رایگان در طول سفر!

اقامت رایگان در سفر

آیا ممکن است که اقامت رایگان در سفر را تجربه کنید؟ در طول سفر همواره این امکان وجود دارد تا با مشکلاتی همچون کمبود بودجه یا سرقت پول‌هایتان مواجه شوید. در این شرایط شاید مهمترین مسئله‌ای که با آن روبرو خواهید بود، هزینه اسکان شما خواهد بود تا بتوانید آنجا بخوابید. اما با تمامی این تفاسیر شما باز این امکان وجود دارد تا چند شب را بدون این که هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید، چند روزی را در مقصد استراحت کنید. البته این امکان وجود دارد که جای خواب شما خیلی تمیز، شیک و راحت نباشه اما حسنش اینه که شما هیچ پولی پرداخت نمیکنید و میتوانید رایگان از خدمات آن استفاده نمایید. با آسان بگرد همراه شوید تا ببینیم که چطور میشه بدون هزینه در سفر مکانی را برای خوابیدن پیدا کرد.

اقامت رایگان در سفر

اگر شما یک کیسه خواب همراه خودتون داشته باشید این شانس را دارید که برای خواب مشکلی نداشته باشید و شب را درون آن سپری کنید. حتما توجه کنید که در این شرایط حتما پاسپورت به همراه داشته باشید و برای اینکه وسایل و لوازم‌تان مورد سرقت قرار نگیرد حتما اونا رو به کیسه خواب بچسبانید. چنانچه تا حالا توی کیسه خواب شب رو سپری نکردید این امکان وجود داره که شب اول بهتون سخت بگذره اما ممکنه همین تجربه سخت بعدا براتون به یک خاطره دلنشین تبدیل بشه.

خوابیدن در محوطه‌های داخل شهر

برخی شهرهای گردشگری بزرگ مانند آتن و آمستردام که هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا هستند به طبع هتل‌های زیادی را برای میزبانی از میهمانان طلب میکند. اما در این میان هستند تعداد قابل توجهی از این مسافران که ترجیج میدهند تا شب‌های سفر خودشون را در پارک‌ها و اماکن عمومی بگذرانند. جالب است بدانید که در اکثر شهرها از خوابیدن گردشگران در پارک‌ها و اماکن عمومی جلوگیری به عمل میآید. غیر از خوابیدن در پارک‌ها، افراد بسیاری هستند که سواحل یا جنگل‌ها را برای خوابیدن و استراحت کردن انتخاب میکنند. گرچه استراحت کردن در این اماکن بستگی به فصل و آب و هوای مقصد بستگی دارد.

استراحت در ایستگاه‌های قطار

اگر تعجب نمی‌کنید باید گفت که ایستگاه‌های قطار یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای استراحت کردن و خوابیدن محسوب میشود. البته در وهله اول باید ایستگاهی را پیدا کنید که به صورت ۲۴ ساعته فعال باشد به این دلیل که برخی ایستگاه‌های قطار چند ساعت از شبانه روز را فعال نیستند و در ساعت‌های تعطیل هیچکس اجازه ندارد تا در ایستگاه توقف داشته باشه. اگر تونستید تا یک ایستگاه ۲۴ ساعته پیدا کنید باید یک بلیط قطار بخرید تا بتونید شب را در اتاق انتظار ایستگاه بگذرانید. گرچه با خوابیدن در ایستگاه قطار، به طبع خواب راحتی را تجربه نخواهید کرد چراکه سر و صدای بسیار زیاد مانع استراحت مطلق شما میشود و از طرفی باید مراقب وسایل‌تان نیز باشید. این امکان نیز وجود دارد تا برای امنیت بیشتر وسایل را در کمدهای ایستگاه قرار دهید.

تجربه خوابیدن در قطار و مترو

خوابیدن توی قطار یا مترو هم میتونه گزینه خیلی خوبی باشه اما این امکان وجود داره تا شما را از مقصد اصلی‌تان دور و دورتر کند. چراکه ممکنه شما در قطار خوابتون ببره و از مقصد هم عبور کنید و به یک شهر دیگه برید که در اینصورت مجبور خواهید بود تا برای برگشت یک بلیط دیگر تهیه کنید و به مقصد اصلی بازگردید که این کار وقت زیادی را نیز از شما طلب میکند.

خوابیدن در فرودگاه

میتوانید جایی را در فرودگاه پیدا کنید و شبتان را در همسایگی هواپیماها سپری کنید. فرودگاه‌هایی مانند فرانکفورت اماکنی را برای مسافران تعبیه کردن تا مسافرها بتوانند خواب خوبی را تجربه کنند. جالب است بدانید که حتی اگر مسافر هم نباشید میتوانید در این منطقه به صورت رایگان استراحت کنید. بعضی از فرودگاه‌ها نیز هستند که در قبال اخذ مبلغ بسیار کمی از شما، به شما جای خواب اعطا میکنند.

چادر و خوابگاه در سفرهای خارجی

شهرهای بزرگی که سالانه گردشگران بسیاری به آنجا سرازیر میشوند مانند لندن، پاریس یا مونیخ، دیده میشود که در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات کریسمس و… اماکنی را در اختیار گردشگران قرار میدهند تا این افراد بتوانند شب را در آنجا سپری کنند.

اقامت رایگان در سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search