انتخاب بهترین خدمات مجالس و تشریفات برای جشن ازدواج

پیدا کردن تالار پذیرایی که بهترین خدمات مجالس را ارائه دهد و در کنار تمامی این موارد دارای کیترینگ و منوی غذای خوب و باکیفیتی باشد چندان آسان نیست و شاید برای برخی زوج‌های جوان جزو چالش برانگیزترین و وقتگیرترین کارها باشد.

در هر مجلسی غذا و تشریفات بخش مهمی از میزبانی به حساب می‌آید و مردم اغلب غذاهای خوشمزه را فراموش نمی‌کنند. بنابراین اکثرا به دنبال یک کیترینگ مناسب یا تالار پذیرایی هستند که غذاهای مناسب و خوشمزه‌ای ارائه دهند.

اگر شما نیز برای جشن ازدواج؛ مهمانی تولد، جشن گردهمایی شرکت یا هر مجلس دیگری به دنبال یک تالار پذیرایی با غذاها و خدمات مجالس عالی هستید بهتر است پیش از انتخاب به این نکات توجه کنید.

جستجو کرده و از دیگران راهنمای بخواهید

از دوستان، همکاران، اقوام و نزدیکان نظر بخواهید به ویژه اگر به تازگی مجلسی برپا کرده باشند، می‌توانند در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این می‌‌توانید به صفحات افراد مهم و تاثیرگذار مراجعه کرده و توصیه‌ها و پیشنهادهای آنان را نیز در نظر بگیرید.

مراسم‌ها و مجالس قبلی برگزار شده در آن تالار پذیرایی را بررسی کنید

تخصص تالار پذیرایی را در نظر بگیرید. برخی از سالن‌ها در برگزاری مراسم عروسی و برخی در برگزاری مراسم‌های رسمی و اداری تخصص دارند. بنابراین حتما پیش از انتخاب این مورد را در نظر بگیرید و عکس و فیلم‌های مجالس قبلی را دیده و تشریفات و خدمات مجالس را در آن‌ها بررسی کنید.

گواهی و مجوزهای تالار پذیرایی و کیترینگ آن را بررسی کنید

داشتن مدارک و مجوزهای معتبر برای تشریفات تالار بسیار اهمیت دارد. به ویژه داشتن گواهی اداره بهداشت برای کیترنیگ و آشپزخانه تالار دارای اهمیت ویژه‌ای است. حتما چک کنید که قبلا از تالار یا آشپزخانه آن شکایتی نشده باشد.

حتما درخواست لیست قیمت کنید

پیش از هر اقدامی برای انتخاب نهایی و امضای قرارداد با تالار پذیرایی، لیست قیمت تمامی تشریفات و خدمات مجالس ارائه شده توسط تالار را بگیرید و آن‌ها را بررسی کنید. باید به بودجه مورد نظر خود توجه داشته باشید. علاوه بر این باید دید آیا قیمت‌های ارائه شده برای تشریفات و کیترینگ در مقایسه با قیمت سایر تالارها مقرون به صرفه و مناسب است یا خیر.

بازدید از تالار پذیرایی و تست کردن غذاها

حتما برای دیدن نحوه ارائه خدمات مجالس در تالار پذیرایی مورد نظر سعی کنید هنگام برگزاری یکی از مجالس از آن بازدید کنید و حتی از غذاها تست کنید. علاوه براین نحوه برخورد و رفتار کارکنان تالار را نیز مورد بررسی قرار دهید زیرا در شب مراسم ازدواج این افراد به نوعی از طرف شما نقش میزبان را موقع پذیرایی به عهده می‌گیرند بنابراین باید حتما برخورد، پوشش و رفتار مناسب و درخوری داشته باشند.

قرارداد را با دقت بخوانید

همیشه پیش از نهایی کردن قرارداد با تالار پذیرایی و پرداخت پیش پرداخت، قرارداد را با دقت بخوانید و اگر نکته‌ای به نظرتان رسید حتما مطرح کنید.

لیستی از آنچه می‌خواهید و نیاز دارید آماده کنید

حتما لیستی از تمام تشریفات و غذاهایی که می‌خواهید تهیه کنید و یا بصورت شفاهی به مسئول تالار پذیرایی تحویل دهید تا دقیقا در جریان باشند که در طول مراسم باید چه کارهایی انجام شود. حتما درباره دکوراسیون تالار پذیرایی، انواع پذیرایی‌های حاضر روی میز مهمانان و سایر مسائل اینچنینی خواسته‌های خود را بیان کرده و به آن‌ها توجه کنید.

گاهی شاید نیاز باشد برای دکوراسیون تالار، از یک طراح دکوراسیون تالار پذیرایی یا گل‌آرا کمک بگیرید. گاهی نیز خود تالار تمام خدمات مجالس مربوط به گل‌آرایی را نیز ارائه می‌دهد.

حتما لیست غذاها و نوشیدنی‌های مورد نظر خود را آماده کنید

در اکثر تالارهای پذیرایی، خدمات کیترینگ و ارائه غذا نیز انجام می‌شود و کیفیت غذا اغلب مناسب است اما برای حصول اطمینان از این موضوع حتما لیست غذاها و نوشیدنی‌های مورد نظر خود را مطرح کرده و سعی کنید قبل از قرارداد حتما یکبار آن‌ها را تست کنید. درصورتیکه تالار قادر به ارائه این خدمان و غذاهای مورد نظر شما با کیفیت خوب نباشد می‌توانید خود خدمات کیترینگ را از بیرون به تالار ببرید.

توجه به این نکات در انتخاب بهترین تالار پذیرایی و بهترین خدمات مجالس بسیار اهمیت دارد. البته نوع مجلس نیز در این انتخاب تاثیر بسزایی دارد.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است. در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search