پارک های آبی تایلند را بشناسید

پارکهای آبی تایلند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]زمانی که از تایلند نام میبریم، بیشتر صبحت‌ها به سمت و سوی عبادتگاه‌ها، سواحل، مراکز خرید و غذاهای خوشمزه و ارزان آن میرود. اما چیزی که در این میان بیش از همه مورد توجه است جزیره‌های زیبای تایلند است که اکثر مسافران نیز برای دیدن آن‌ها به این کشور سفر میکنند. در این مقاله قرار نیست که در مورد آن‌ها صحبت کنیم، بلکه قصد ما این است شما را راهنمایی کنیم تا زمانی که به تایلند سفر کردید به کدام پارک آبی تایلند بروید و حسابی آب تنی کنید، پس با آسان بگرد همراه باشید.

شاید در وهله اول تصور کنید که چرا با وجود سواحل زیبا و ورزش‌های مهیج آبی که در تایلند وجود دارد، باز باید به پارک‌های آبی تایلند مراجعه کرد؟ اما حقیقتا هیجاناتی در آن‌ها نهفته است که شما را مجاب میکند حتی برای یکبار هم که شده سری به آن بزنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین پارک‌های آبی تایلند بپردازیم و مزایای آن‌ها را با هم مرور کنیم.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا – Cartoon Network Amazone

به جرات میتوان گفت که کارتون نتورک آمازون بزرگترین پارک آبی پاتایا و تایلند به حساب میآید و پیشنهاد ما این است که برای رفتن به آن لحظه‌ای درنگ نکنید(سفرنامه‌های تایلند که از آن به خوبی یاد میکنند). این مجموعه بزرگ دارای ۳۰ تفریح آبی مدرن و هیجان انگیز میباشد که هر کدام از آن‌ها به نحوی آدرنالین خود شما را بالا خواهند برد. سر خوردن از سرسره‌های بسیار بلند آن به گونه‌ای است که در میانه راه خود را در میان زمین و آسمان خواهید دید که حس بسیار خوشایندی را به هر گردشگری را القا میکند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1498222754753{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/06/gyf675er687.jpg?id=9551) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1498218524696{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

اگر تصور میکنید که سواحل تایلند شما را از ورزش‌ها و هیجانات آبی بی‌نیاز میکند سخت در اشتباه هستید. به همین دلیل است که به شما توصیه میکنیم که به پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا بروید تا هیجان را از نزدیک لمس کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پارک آبی رامایانا پاتایا – Ramayana

رامایا را میتوان یکی از پارک‌های آبی بزرگ و هیجان انگیز در پاتایا تایلند دانست که در محیطی زیبا و تماشایی در ناحیه سیلوریک در جنوب پاتایا قرار دارد. مساحت این پارک آبی ۱۸۴۴ مترمربع است که در آن ۵۰ سرسره آبی و تفریحات هیجان انگیز دیگر قرار گرفته است که باعث میشود لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. همچنین در گوشه‌ای از این پارک، استخر سرپوشیده کوچکی قرار گرفته است که برای کودکان تعبیه شده است. تمیز بودن آب این پارک در میان دیگر پارک آبی تایلند زبان زد خاص و عام است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1498222762436{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/06/mz4yntseb.jpg?id=9566) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1498218524696{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

پارک آبی Ramayana Water Park پاتایا به دلیل تامین آب از چاه‌های موجود در خود پارک، باعث شده است که آب تمیزی برای شنا و آب تنی کردن انتظار شما گردشگران را بکشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پارک آبی فانتاسیا لاگون بانکوک – Fantasia Lagoon

چنانچه به پایتخت تایلند یعنی بانکوک نیز سفر کردید، این پلن را خواهید داشت که تجربه‌ای متفاوت از خرید و تفریحات آبی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. چراکه این پارک آبی تایلند بر روی پشت بام مرکز خرید Mall Bangkae قرار گرفته است. این پارک جزو آن دسته از تفرج‌گاهی است که اکثر مسافران از آن خبر ندارند و این را زمانی خواهید فهمید که وارد پارک آبی شوید، چون بیشتر افرادی که داخل آب هستند بومی این شهر هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1498222770269{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/06/vrbtrntmuy.jpg?id=9567) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1498218524696{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

خوب است بدانید که Fantasia Lagoon از دیگر پارک‌های آبی معروف تایلند به بانکوک نزدیکتر است و با استخرهای خوب و سرسره‌های هیجان انگیزش میتواند لحظات کم نظیری را برای شما رقم بزند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پارک آبی اسپلش جانگل – Splash Jungle

اگر تمایل دارید که چند ساعتی از استرس دور شوید و وارد یک منطقه پر از هیجان شوید پارک آبی اسپلش جانگل که در ساحل مای خائو قرار دارد میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. سرسره‌های بلند و معمولا پیچ در پیچی که در این پارک قرار گرفته است را میتوان جزو هیجان انگیزترین تفریحات آن دانست که مطمئنا اوقات خوشی را برای هر گردشگری فراهم میکند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1498222776984{margin-top: 15px !important;background-image: url(http://file.asanbegard.com/2017/06/9gpsuob.jpg?id=9568) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1498218524696{padding-right: 25px !important;padding-left: 25px !important;background-color: rgba(10,10,10,0.8) !important;*background-color: rgb(10,10,10) !important;}” el_class=”full-img”][vc_column_text]

همانطور که گفته شد طراحی سرسره‌های این پارک به گونه‌ای بوده تا گردشگران حس خوبی را از آن دریافت کنند. ساعت کاری این پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر میباشد. همچنین قرارگیری کافه نارگیل معروف در آن باعث شده تا غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی را در کنار آب تنی سرو کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search