در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی باشید!

بلیط جام ملت های اسیا

برای هیجانی دیگر آماده هستید؟ شاید برای ما ایرانیان هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از فوتبال وجود نداشته باشد. از آن نسل طلایی ۹۸ که من به خاطر دارم تا همین تیم کیروش که چیزی نمانده بود تا در جام جهانی رونالدو و دوستانش را به خانه بازگردانند، اگر آن توپ طارمی الان گل شده بود.

آن ایرانیانی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشتند می‌دانند هیجان یعنی چه! آن بالا و پایین پریدن‌ها در میدان سرخ، بی‌خواب کردن روس‌ها در سنت پترزبورگ پس از برد مقابل مراکش تا حسرت حذف مقابل پرتغال که هنوز با دیدن آن بازی قلب‌هایمان می‌سوزد.

جام ملت های آسیا 2019

خداوند ما را خیلی دوست داشت که چیزی به نام فوتبال برایمان آفرید تا بفهمیم هیجان، در اوج ناامیدی پیروز شدن و شاد بودن یعنی چه! حالا منتظر یک رویداد فوتبالی دیگر هستیم به نام جام ملت‌های آسیا، جایی که ایران دیگر چیزی غیر از قهرمانی در این رقابت‌ها نمی‌خواهد. بیش از ۴۰ سال است که از آخرین بوسه ما بر کاپ قهرمانی آسیا می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها بعضا تا یک قدمی بوسه‌ای دوباره پیش رفته‌ایم اما نشده که نشده.

ولی اینبار قضیه فرق دارد، تیم صبور، جسور و خستگی ناپذیر کیروش به دنبال قهرمانی در آسیاست و این کاملا حق ماست. خوشبختانه قرعه‌ای که در این بازی‌ها نسیب ما شد لطف خداوند بود تا ما مسیر آسانی را تا نیمه‌نهایی داشته باشیم و با هیچ تیم بزرگی تا آن مرحله روبرو نخواهیم شد.

جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا برای اولین بار است که به صورت ۲۴ تیم برگزار می‌شود و تیم ملیی کشورمان در گروه D با کشورهای ویتنام، عراق و یمن همگروه شده است. در صورت اول شدن در گروه مسیر همواری را تا نیمه‌نهایی خواهیم داشت تا در آن مرحله احتمالا با یکی از تیم‌های ژاپن یا استرالیا بازی کنیم.

خرید بلیط جام ملت ها

ایران در مرحله گروهی و در بازی اول مقابل یمنی قرار خواهد گرفت که در آسیا جزو تیم‌های درجه ۳ است و تابحال رنگ جام‌جهانی را به خود ندیده و این بازی در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی در تاریخ ۱۷ دی‌ماه برگزار خواهد شد و شکی در این نیست که ایران این بازی را با سلامت کامل و حتی با تعداد گل‌های زیاد پست سر خواهد گذاشت.

در مرحله بعدی مجددا در شهر ابوظبی اما اینبار در استادیوم آل نهیان مقابل ویتنام قرار خواهیم گرفت که از الان نوید صعود را با برد مقابل این تیم به شما خواهم داد. این بازی در تاریخ ۲۲ دی برگزار خواهد شد.

بازی بسیار مهم این گروه تقابل عراق و ایران در دبی خواهد بود که مشخص خواهد کرد چه کسی به عنوان تیم اول از این گروه صعود خواهد کرد. هنوز خاطره بد بازی مقابل عراق در جام ملت‌های گذشته را به یاد داریم و آن ضربات پنالتی که گل نشد. به هرحال بعید است که اینبار تیمی بتواند مقابل شاگردان کیروش توان مقاومت داشته باشد.

و اما برای شرکت در بزرگترین رویداد فوتبالی آسیا باید از چه طریقی بلیط خریداری کنید؟ شاید تصور کنید که شاید به دلیل نداشتن ویزا یا مسترکارت امکان خرید بلیط مسابقات وجود ندارد اما شما می‌توانید از طریق سایت بلیط۹۸، بلیط هریک از مسابقات مدنظر خود را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط مسابقات جام ملت های اسیا کافی است وارد سایت بلیط۹۸ شوید و پس از تکمیل فرم اطلاعات فردی و همچنین انتخاب بلیط مورد نظر، آن را با پرداخت ریالی از طریق درگاه بانک‌های ایران پرداخت نمایید تا حداکثر پس از ۶ ساعت بلیط را دریافت کنید.

بلیط جام ملت های اسیا

بلیط این دوره از مسابقات به صورت فیزیکی (ارسال از امارات) و الکترونیکی عرضه می‌شود و هیچ‌یک تفاوتی باهم ندارند و بلیط فیزیکی برای آن دسته افرادی مناسب است که می‌خواهند آن را یادگاری برای خود داشته باشند البته قیمت آن هم بسیار بالاتر است.

بلیط الکترونیکی جام ملت های آسیا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به صورت ایمیل برایتان ارسال خواهد شد که باید پرینت گرفته شود و پس از اسکن بارکد آن اجازه ورود به ورزشگاه داده خواهد شد.

اینبار با حال خوب بدنبال قهرمانی در آسیا هستیم و بدان دست پیدا خواهیم کرد، با آرزوهای بزرگ در سر پیش به سوی چهارمین قهرمانی برای تیم ملی ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search