هتل ۵ هزار ستاره در نروژ

جزایر ‏Lofoten‏ یکی از جاذبه های طبیعی و زیبای نروژ هستند که بسیاری برای تماشای شفق قطبی به این منطقه می روند. ‏مجمع‌الجزایر لوفوتن دارای مناظر متمایز با کوه‌ها و قله‌ها، دریای بیکران و خلیج، سواحل دست‌نخورده و بکر است.‏ این مجمع ‏الجزایر بالای دایره قطبی قرار دارد و آب و هوایی همانند گرینلند و آلاسکا دارد. دمای این منطقه معمولا ۲۳ درجه سانتیگراد ‏است و بیشتر مواقع سرد است ، هر چند هیچ زمان خاصی برای رفتن به این مجمع الجزایر وجود ندارد ، چه فصل سرد و چه ‏فصل گرم ، این جزیره همیشه طرفداران خودش را دارد. در هر حال در این منطقه هوا خیلی سریع تغییر می کند و ممکن است ‏حتی در فصل تابستان هم با هوای سرد مواجه شد.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مشاهده کنید : ۵ جاذبه ای که انتظار ندارید در کپنهاگ ببینید

‏ به دلیل آسمان صاف و آب و هوای مطبوع این منطقه ، با وجود شب های سرد ، اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا شب را در ‏چادر سپری کنند و به تماشای ستارگانی که به قدری شفاف و دقیق هستند که می توان آنها را شمرد ، بپردازند. شاید آنها در یک ‏هتل لوکس ۵ ستاره اقامت نداشته باشند اما این چادرها برایشان حکم یک هتل پنج میلیون ستاره را دارد. ‏ با هم تصاویری از این مجمع الجزایر زیبا و پرشور را می بینیم تا با هتل پنج میلیون ستاره آشنا شویم.

شفق قطبی نروژ

شفق قطبی نروژ

شفق قطبی نروژ

شفق قطبی نروژ

شفق قطبی نروژ

[vc_row][vc_column][ultimate_modal btn_size=”block” btn_bg_color=”#e74c3c” btn_text=”مشاهده آدرس را بر روی نقشه مشاهده کنید” modal_size=”block” modal_style=”overlay-fade” overlay_bg_opacity=”80″ btn_txt_color=”#ffffff” button_text_font_size=”desktop:14px;”][/ultimate_modal][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search