هتل ترنج کیش, نگینی در خلیج فارس

هتل ترنج کیش

۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ اولین هتل دریایی کشور که آن را با نام هتل دریایی ترنج میشناسند به طور رسمی و با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح گردید. هتل ترنج کیش که تاکنون به دلیل موقعیت و اتاق‌های خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است دارای ۱۰۲ سوئیت کاملا روی آب میباشد که رستوران بسیار مجللی نیز در میانه ترنج قرار گرفته است. برای دسترسی به اتاق‌ها نیز باید از طریق اسکله‌های چوبی اقدام کنید که اتاق‌ها را به یکدیگر متصل کرده است. جالب است بدانید مسیری که شما را از خشکی وارد دریا میکند یک اسکله شیشه‌ای میباشد.

همانطور که اشاره شد، مجموعه گردشگری و هتل ترنج کیش از طراحی خاص و منحصربفردی بهره برده که قرارگیری آن بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس، زیبایی‌های عجیب و غریبی را پدید آورده است که روح هر بازدید کننده‌ای را شارژ میکند. کل پروژه هتل ترنج از دو فاز تشکیل شده است که فاز اول آن سوئیت‌های روی آب و فاز دوم آن نیز هتل طبقاتی ساحلی است که هنوز افتتاح نشده است.

گروه مهندسی هتل دریایی ترنج کیش در طراحی و ساخت این مجموعه در تلاش بوده‌اند تا کمترین آسیب را به محیط زیست بزنند و در این کار بسیار موفق بوده‌اند. در حال حاضر هتل ترنج به عنوان یک هتل دوستدار محیط زیست تلقی میشود و از میهمانان این هتل نیز خواسته میشود که برای حفظ محیط زیست تمام تلاش خود را کنند. در کنار هتل ترنج دو جزیره مصنوعی نیز برای جذب پرندگان مهاجر و همچنین حفظ اکوسیستم طبیعی جزیره ساخته شده که باعث گشته میهمانان هتل با چشم اندازی بینظیر مواجه شوند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش

هتل روی آب کیش

باشگاه بدنسازی هتل ترنج

منظره هتل ترنج

قیمت هتل ترنج کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search