هتلی لوکس در نیویورک با قدمت ۱۳۵ سال

هتل های پنج ستاره نیویورک از بهترین هتل های جهان به شمار می آیند ، آسمان خراش های این شهر نیز همینطور ، حالا نوبت ‏به یک آسمان خراش قدیمی رسیده است که به یک هتل ۵ ستاره تبدیل شود.

پس از سه سال بازسازی ، ساختمان منهتن که از اولین آسمان خراش های این شهر بود که در سال ۱۸۸۱ ساخته شد ، این بار با ‏عنوان یک هتل لوکس و ۵ ستاره ، درب های خود را به روی عموم باز کرد. بعلاوه ظاهر لوکس و امکانات دسته اولی که این هتل دارد چیزی که نظر بسیاری را به خود جلب می کند دکور دست نخورده و ‏قدیمی آن است که بیش از یک قرن است محافظت شده باقی مانده.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مشاهده کنید : زمین از نگاه برج خلیفه، بلندترین برج جهان

این ساختمان قدیمی ۱۳۵ ساله در طی این مدت هر بار با عناوین مختلف برای تردد عموم باز بوده است ، این ساختمان بلند که ‏برای مدتها سالن تئاتر بود و زمانی هم دفتر چند وکیل شد ، این بار بالاخره به یک هتل تبدیل شد. این هتل ۹ طبقه دارد و ساختار آن هرمی شکل می باشد و رستوران های این هتل توسط آشپزهای مشهور جهان هدایت می ‏شوند.دکور لوکس ، سقف بلند و پنجره های وسیع با نور فراوان از مشخصه های اتاق های این هتل هستند. حمام اختصاصی اتاق ‏ها نیز فضای بزرگی دارند و مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صندوق امانات ، تلویزیون ۴۷ اینچ و میز کار نیز ‏داخل اتاق ها قرار دارد. بازسازی این هتل در سال ۲۰۱۴ آغاز گردید که در طی آن اتاق های شیشه ای مدرن بیشتری بعنوان اتاق های هتل ساخته شد. ‏این ‏عملیات توسط گروه هتل های تامسون صورت گرفت و همینک هتل “بیک من ” (‏The Beekman‏ ) با ۲۸۷ اتاق لوکس آغاز ‏به ‏کار کرده است و از اواخر ماه سپتامبر امکان رزرو این هتل وجود دارد که هزینه اقامت در آن شبی ۴۹۹ دلار خواهد بود.

هتل لوکس آمریکا

هتل لوکس آمریکا

هتل لوکس آمریکا

هتل لوکس آمریکا

هتل لوکس آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search