محدودیت ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات عید غدیر

محدودیت ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات عید غدیر

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد که تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۷ شهریور تا ۲ بامداد ۸ شهریور تردد ممنوع بوده و این محور از کرج به چالوس یک طرفه است.

بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، در حال حاضر بقیه محورهای مواصلاتی کشور غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، باز است و تردد در آن‌ها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

‌کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته بر اساس‌ آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۳۱ دستگاه تردد شمارفعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۰٫۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفت؛ هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند. ‌

محدودیت ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات عید غدیر

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷

‌تردد موتورسیکلت از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ تا ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۱ ممنوع است؛ برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان‌ از مرزن‌آباد به سمت کرج تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ الی ۲ بامداد روز بعد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ الی ۲ بامداد روز پنچ شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۸ از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۲۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ الی ۲۴ همان روز به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل از ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ الی ۲۴ همان روز ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) از ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ الی ۲۴ همان روز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان‌ از ‌کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۸ و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۸ الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ ممنوع ‌است.

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور فیروزکوه از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور فیروزکوه ممنوع است.

تردد ‌تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس‌ از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ ممنوع است.

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور آستارا-اردبیل و بالعکس‌ از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع ‌است.

برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، مسافران می‌توانند عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search