لغو ویزای اربعین عراق صحت ندارد

ویزای اربعین برداشته نشده

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در بیانی اعلام کرد که زواری که قصد عبور از مرز ایران به عراق را برای حضور در حماسه اربعین حسینی دارند باید با ارائه گذرنامه و ویزای معتبر عراق به مرزها مراجعه نمایند در غیر اینصورت از خروج آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ علی اکبر سقایی با اشاره به اینکه از عبور زائران بدون گذرنامه و ویزای معتبر جلوگیری به عمل میآید اعلام کرد: تمامی افرادی که فاقد گذرنامه یا ویزا هستند به هیچ عنوان برای خروج از کشور به این مرز مراجعه نکنند، چراکه عبور آن‌ها توسط یگان‌های ناجا مستقر در مرز شلمچه جلوگیری میشود.

وی همچنین افزود که خبری که چند روز است در برخی کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مبنی بر لغو ویزای عراق در مدت زمان اربعین منتشر شده کاملا کذب بوده و مورد تایید ما نیست و زائران عزیز باید برای عبور از مرز باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه نمایند.

سقایی با بیان اینکه از تردد زائرین فاقد گذرنامه و روادید در مرزهای بین‌المللی ممانعت میشود، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز شلمچه از عبور زائرین فاقد روادید و گذرنامه ممانعت می‌کنند و تنها زائرانی می‌توانند از این مرز عبور کنند که دارای ویزا و گذرنامه معتبر باشند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: هموطنان گرامی برای دریافت اخبار اربعین حسینی تنها از طریق مراجع معتبر و رسمی مانند صدا و سیما و خبرگزاری‌ها اقدام کنند و به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که بدون داشتن روادید و گذرنامه امکان عبور از مرز شلمچه وجود نخواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در این مرز وجود نداشته است و با وجود نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز شلمچه تردد زوار با سهولت انجام میشود.

ویزای اربعین برداشته نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search