فروش بلیط بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز شد!

فروش بلیط بازی‌های جام جهانی 2022 قطر آغاز شد!

و اما رسیدیم به ایستگاه قطر! برای طرفداران عاشق فوتبال یا کسانی که به دنبال هیجان هستند جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین فرصت برای دور هم جمع شدن، شادی کردن و خوشحال بودن است. اگر تجربه شرکت در جام جهانی روسیه یا ماقبل آن را داشته باشید میدانید که هیچ رویداد ورزشی در دنیا همانند جام جهانی نمیتواند این چنان پرشور و گرم باشد.

و بعد از کلی انتظار حالا اولین مرحله فروش بلیط بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز شد و طرفداران می‌توانند از تاریخ ۱۹ ژانویه تا ۸ فوریه (۲۹ دی ۱۴۰۰ تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) جایگاه خود را در ورزشگاه‌های میزبان قطر رزرو کنند. البته توجه داشته باشید که در مرحله اول، فروش به صورت رندوم خواهد بود و با توجه به اینکه تمامی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها مشخص نشده است، شما نمی‌دانید چه بلیطی را مربوط به چه بازی میخرید!

چگونه میتوانم بلیط بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را خریداری کنم؟

پیش از هرچیز برای آنکه بتوانید برای خرید اقدام کنید می‌بایست یک حساب کاربری در سایت فیفا بسازید و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمایید.

توجه داشته باشید که در مرحله اول، فروش به صورت تصادفی خواهد بود و تفاوتی نمی‌کند که در روز نخست یا روز آخر مرحله اول (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) خریدتان را نهایی کنید، چراکه در نهایت قرعه‌کشی در پایان این مرحله انجام خواهد شد.

شرکت در قرعه‌کشی اصلا تضمینی برای رزرو قطعی نخواهد بود و نتیجه آن از طریق ایمیل به اطلاع‌تان خواهد رسید. این را در نظر داشته باشید که ممکن است برای جایگاه‌های محبوب و پرطرفدار رقابت بیشتر و شانس کمتری برای رزرو وجود داشته باشد. چنانچه در قرعه‌کشی موفق شوید، سایت فیفا به شما مهلتی برای پرداخت هزینه آن خواهد داد.

محدودیت‌های خرید

در نظر داشته باشید که هر فرد می‌تواند حداکثر ۶ بلیط به ازای هر بازی و نهایتا ۶۰ بلیط برای کل مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خریدای کند.

دسته‌بندی جایگاه‌ها

بلیط‌ها در ۵ جایگاه مختلف عرضه میشود که به شرح زیر می‌باشد:

  • جایگاه ۱
  • جایگاه ۲
  • جایگاه ۳ (۶۹ دلار آمریکا)
  • جایگاه ۴ (تنها مختص شهروندان قطری)
  • جایگاه ۵ (منحصرا برای افراد معلول یا ناتوان حرکتی)

افراد دارای معلولیت: این دسته از افراد باید مدارک معتبر پزشکی ارائه دهند و در صورتی که توسط برگزارکننده تایید نشود، احتمال لغو خرید وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search