صدور ویزای عربستان سعودی برای بانوان تنها

ویزای توریستی عربستان سعودی

خبر داغ بود و هیجان‌انگیز، صدور ویزای توریستی عربستان سعودی از ماه آینده! عربستان قصد دارد تا در جهت تغییرات عظیم اجتماعی خود به زنان بالای ۲۵ سال که قصد دارند به تنهایی به عربستان سعودی سفر کنند، ویزا صادر کند.

با کاهش قیمت نفت عربستان سعودی بیکار ننشسته و قصد دارد تا با برنامه‌ریزی‌های عظیمی که انجام داده کسب و کار جدید خود را در صنعت گردشگری کلید بزند. از جمله این برنامه‌ریزی‌ها میتوان به سهولت صدور ویزای گردشگری و ساخت مجتمع‌های تفریحی در ۵۰ جزیره دریای سرخ نام برد.

با توجه به برنامه‌ریزی که عربستان پیرامون صنعت گردشگری داشته، پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۳۰، سالانه حدود ۳۰ میلیون گردشگر به این کشور عرب‌نشین سفر کنند. از ابتدای ماه آوریل (فروردین) صدور ویزای توریستی عربستان سعودی آغاز خواهد شد. این برای اولین بار است که این کشور به زنان مجرد بالای ۲۵ سال که تنها به این کشر سفر می‌کنند ویزا صادر خواهد کرد.

در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ پادشاه این کشور دستور توقف صدور ویزای گردشگری را صادر کرد، اما با تصمیمی که اتخاذ شده گام بزرگی به سوی پیشرفت صنعت گردشگری این کشور برداشته خواهد شد. این تغییرات توسط شاهزاده محمد ین سلمان و یا شعار اسلام میانه‌رو پایه‌ریزی شده است.

عربستان سعودی اهداف بسیار بزرگی را در صنعت گردشگری دنبال می‌کند، همچنین شایعه شده است که سرمایه‌گذار معروف بریتانیایی ریچارد براسون در صبنع گردشگری عربستان نیز سرمایه‌گذاری کلانی کرده است.

ویزای توریستی عربستان سعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search