شرکت انیاک GDS در اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

شرکت انیاک جی دی اس (EniacGDS) از فناوری های نوین خود در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ۹۸ رونمایی کرد+ گزارش تصویری
مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در روزهای بیست سوم تا بیست و ششم بهمن ماه ۱۳۹۸ شاهد حضور پررنگ و متمایز هولدینگ انیاک در حوزه صنعت گردشگری و فناوری های نوین بود.

گروه شرکت های دانش بنیان انیاک از محصول نوآورانه GDS رونمایی کرد که حلقه رابط توزیع و مدیریت محصولات گردشگری داخلی و خارجی تلقی شده و دسترسی به بیش از ۶۰۰ هزار هتل در همه نقاط جهان و کل خطوط هوایی داخلی و بیش از ۴۰۰ ایرلاین خارجی را سبب می گردد.

در حاشیه نمایشگاه، آقای دکتر تیموری، معاون وزیر گردشگری، دکتر جان فشان، مدیرعامل اداره میراث فرهنگی، و صنایع دستی و گردشگری تهران، حرمت الله رفیعی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و روسای انجمن های صنفی آژانس های مسافرتی استان های کشور از غرفه گروه شرکت های انیاک دیدن کردند. جناب آقای دکتر جان فشان در مورد دغدغه ها و تاثیرات شرکت های دانش بنیان هم جوار انیاک جی دی اس در حوزه گردشگری مسائلی مطرح کرده و با سید ناصر حجازیان، رئیس هیئت مدیره گروه انیاک به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پرداختند.

دکتر تیموری، معاون وزیر گردشگری، ضمن اشاره به ابعاد ارزآوری، بازگشت سرمایه و اشتغال زایی صنعت گردشگری و امکان توزیع عادلانه ثروت و درآمد در میان اقشار جامعه به تاثیر نمایشگاه ها و GDS و شرکت های زیرساختی همچون انیاک در حوزه سفر و توریسم پرداخت : “نمایشگاه یکی از ابزارهای اطلاع رسانی در زمینه گردشگری از گذشته تاکنون بوده است و با وجود گسترش فناوری و اینترنت، نقش نمایشگاه ها کمرنگ نشده بلکه نمایشگاه خود را با ویژگی های فناوری تطبیق داده و از آن بهره برداری نموده است.

وی افزود :” تقریبا از سال ۲۰۱۰، گردشگری با فناوری های اطلاعات و ارتباطات عجین گردید. سازمان گردشگری از سال ها پیش به حذف شدن مقاصد گردشگری در صورت عدم تطبیق با قابلیت ها و الزامات فناوری ها اشاره کرده بود.

درچنین شرایطی، کسب وکارهای ایرانی نیز الزام تطبیق با قابلیت های فناوری را تجربه کرده اند. سرعت اتصال آن ها به شبکه های اینترنتی و فضای مجازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است. انیاک جی دی اس با ایده رفع مشکلات و چالش ها در فضای خارج از وب، مبحث پرداخت های آنلاین و بیمه گردشگران را مطرح نموده که طبیعتا سهولت و آرامش گردشگران داخلی و خارجی را در پی دارد. این امر در حوزه ورود گردشگران خارجی به کشور از اهمیت بالاتری برخوردار است.

انیاک جی دی اس امکان اتصال به شرکت های بین المللی و رزرواسیون های CRS ،GDS را برای همکاران حوزه گردشگری، خدماتی، اقامتی و آژانس های مسافرتی را فراهم می سازد تا در بستر فعالیت های کم هزینه تر و گسترده تر به ذی نفعان معرفی شوند.

هم چنین در این رویداد، خانم مهندس شریفیون، قائم مقام اجرایی هولدینگ، آقای مهندس هداوند، مدیر فروش گردشگری و آقای مهندس احمد صفر، مدیر محصول انیاک به ارائه و معرفی دستاوردهای محصول EniacGDS پرداختند.

از دیگر تلاش‌های شرکت دانش بنیان EniacGDS در نمایشگاه بین المللی گردشگری سال ۱۳۹۸ می‌توان به رشد دانش و توانمندسازی فعالان حوزه سفر و گردشگری با برگزاری سمینارهای تخصصی اشاره کرد.

برجسته ترین اساتید بازاریابی دیجیتال و سئو و موضوعات تخصصی گردشگری: آقایان دکتر حسین بهزاد عباسی، دکتر حسین خائف و مهندس بابک بنیادی و دکتر فخری طبق برنامه زمانی مشخص شده، سمینارهای رایگان در حوزه اهمیت بازاریابی دیجیتال در گردشگری نوین، سئو در گردشگری، چالش های مالیاتی، بیمه و مقررات گردشگری‌، ضرورت اتصال آژانس‌ها از طریق GDS را برگزار کردند که مورد استقبال گسترده مدیران آژانس های مسافرتی و متولیان این حوزه قرار گرفته و محیط پویای پرسش و پاسخ را در محیط نمایشگاهی در پی داشت.

آشنایی مصرف کنندگان صنعت با کسب و کار و تکنولوژی های نوین و دانش روز حوزه توریسم در هم افزایی و شراکت ایجاد فرهنگ کاری مشترک نقش به سزایی دارد.

استقبال متولیان حوزه گردشگری و بانکداری و پرداخت از غرفه انیاک جی دی اس بی سابقه بود که از مهم ترین بازدیدکنندگان می توان به دکتر اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتوموبیل رانی، موسس بانک حکمت ایرانیان، مدیرعامل بانک سپه، کارگزار بانک مرکزی و پنج بانک دیگر یاد کرد. هم چنین آژانس های مسافرتی هرمس توران باستان، ستاره های سربی متین، آرین توریست، آتیه گشت سبز، مهاجر سیر ایرانیان، ثنا سفرگشت در غرفه به عنوان سرویس گیرندگان محصول انیاک جی دی اس حضور داشتند.

از مهمانان حوزه فناوری نیز می توان به دست اندرکاران اپلیکیشن های بانکی همانند دیبا و ایران زمین و اپلیکشن های موبایلی و کاربردی پاس و آمینا اشاره کرد.

همه این تلاش‌ها، توسعه بسترهای آنلاین عرضه محصولات سفر و توریسم و رشد و شکوفایی فعالان این حوزه از جمله شرکای تجاری، برگزار کنندگان تور، آژانس‌های مسافرتی و وب سایت‌های گردشگری و هتلداری را سبب می گردند که با هم افزایی خود، رشد سطح خدمات آنلاین و آفلاین گردشگری، توزیع یکپارچه خدمات مربوطه میان سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان، مقابله با انحصارگرایی، افزایش بازار فروش، افزایش سهم این صنعت در رشد سرانه ملی و ورود ارز به ایران در عصر دیجیتال را به همراه دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات اخبار نمایشگاه و سمینارهای تخصصی گروه انیاک از وبسایت eniacgds.com بازدید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search