راهنمای دریافت Fan ID جام جهانی

ورزشگاه های میزبان ایران در جام جهانی

تا چند وقت دیگر حال و هوای شهرها عوض میشه و رنگ و بوی جام جهانی و فوتبال به خودش میگیره. این وسط آن‌هایی در بطن هیاهو خواهند بود که به روسیه سفر کنند و مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بدانید که خرید بلیط مسابقات کافی نیست و باید Fan ID دریافت کنید تا بتوانید وارد روسیه و حتی وارد ورزشگاه‌ها شوید. اگر تا الان Fan ID دریافت نکرده‌اید در ادامه با آسان بگرد همراه باشید.

فرض را بر این میزاریم که ما بلیط حداقل یکی از بازی‌های جام جهانی را دریافت کرده باشید که در این حالت شما یک شماره درخواست بلیط در اختیار خواهید داشت که اهمیت بسیاری دارد و بدون آن امکان اخذ Fan ID وجود ندارد.

در مرحله اول باید وارد سایت Fan-ID.ru شوید تا اطلاعات شخصی و بلیط را در این سامانه ثبت کنید. پس از ورود بر روی گزینه Registration در نوار ابزار بالای سایت کلیک کنید.

نحوه دریافت fan id

در مرحله بعدی باید توضیحات و قوانین مربوطه را قبول کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید.

راهنمای گرفتن fan id

در این مرحله باید اطلاعات بلیط و پاسپورت را با دقت کامل نمایید. توجه داشته باشید که اشتباه در این فرم منجر به لغو درخواست Fan ID شما خواهد شد.

مشخصات عکس خواسته شده:

  • عکس باید حداکثر ۶ ماه پیش از تاریخ ثبت فرم گرفته شده باشد.
  • صورت باید کاملا در تصویر مشخص باشد.
  • خانم‌های مسلمان در هنگام استفاده از روسری نباید چهره‌شان پوشانده شود.
  • پس زمینه تصویر باید سفید و یکرنگ باشد و رن دیگری مورد تایید نیست.
  • به هیچ عنوان اشیای خارجی نباید در تصویر وجود داشته باشد.
  • عکس باید بدون رتوش باشد.
  • Ticket Request ID/Ticket number/Self-registration code : شماره درخواست بلیط
  • Nationality : ملیت
  • Document Type : اسناد مسافرتی (پاسپورت انتخاب شود)
  • Issuing Authority : سازمان صدور گذرنامه (بر روی صفحه اول گذرنامه‌تان درج شده است) (IMMIGRATION AND PASSPORT POLICE CHIEF)
  • Date of Issue : تاریخ صدور
  • Date of Brith : تاریخ تولد
  • Male : مرد
  • Female : زن

دریافت کارت هواداری جام جهانی

در این مرحله باید اطلاعات تماس خود را به دقت درج نمایید. توجه داشته باشید که شماره موبایل خود را با دقت و با پیش شماره +۹۸ وارد نمایید، چراکه پیامک تاییدیه برایتان ارسال خواهد شد.

Please, Choose the way of FAN ID delivery

در این فیلد باید ایتدا گزینه By mail را انتخاب کرده و سپس آدرس خود را به انگلیسی وارد نمایید تا FAN ID برایتان پست شود. در وارد کردن آدرس بسیار دقت کنید در غیراینصورت Fan id به دستتان نخواهد رسید و این مرکز کارت هواداری دیگری صادر نخواهد کرد.

دریافت fanid جام جهانی روسیه

در صفحه بعدی باید اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را تایید کنید. با کلیک بر روی مربع کنار هر فیلد باید آن‌ها را به صورت تک تک تایید کنید چراکه پس از ثبت دیگر امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

راهنمای دریافت Fan ID جام جهانی

در این صفحه اطلاعات ثبت نامی شما به همراه یک کدپیگیری درج شده است. معمولا ۷۲ ساعت زمان میبرد تا اطلاعاتی که وارد کرده‌اید تایید شود که به صورت پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. Fan ID معمولا ۱۰ تا ۲۰ روز زمان میبرد تا به دستتان برسد. در صورت عدم تایید احتمالا یکی از اطلاعات خواسته شده را اشتباه وارد کرده‌اید که باید مجدد این مراحل را انجام دهید.

توصیه می‌کنیم که از این صفحه پرینت بگیرید و تا زمانی که کارت هواداری به دستتان برسد آن را حتما نزد خود نگه دارید.

راهنمای دریافت fan id جام جهانی روسیه

برای پیگیری وضعیت درخواست‌تان می‌توانید به صفحه اصلی بازگشته از منوی بالا گزینه Check Status را انتخاب کنید و کدپیگیری که در مرحله ثبت نام دریافت کرده‌اید را در کادر مربوطه وارد نمایید.

بعد از این مرحله باید به بازار رفته و یک دست لباس تیم ملی به همراه یک پرچم بزرگ خریداری کنید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search