ثبت نام زائران اربعین با دلار ۸ هزار تومانی

ویزای اربعین عراق با دلار 8 هزار تومانی

با توجه به نوسانات بسیار زیاد دلار و نیاز به پرداخت هزینه ویزای اربعین عراق به دلار، تمهیداتی اندیشیده شده تا زائران بتوانند هزینه آن را به ریال و البته با نرخ دلار ۸ هزار تومانی بپردازند. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت و امور حج و زیارت سازمان حج اعلام کرد که ثبت‌نام ویزای اربعین عراق از تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۷ در ۲۵۰۰ دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود ۸ هزار تومانی در سراسر کشور آغاز شد.

ویزای اربعین عراق با دلار 8 هزار تومانی

مرتضی آقایی پس از اعلاماین خبر اظهار داشت که ارز تخصیص یافته برای ویزا به صورت ارز ثانویه و از طریق بانک مرکزی تامین خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت ویزا ۴۰ دلار است که باید با در نظر گرفتن دلار ۸ هزار تومانی، معادل آن به ریال در دفاتر مربوطه پرداخت گردد.

وی افزود که هزینه اعلام شده تنها برای صدور ویزای اربعین عراق است و ۲۰ هزار تومان دیگر نیز به عنوان بیمه، بهداشت و خدمات درمانی از زائر دریافت می‌گردد. گفتنی است که مبلغی نیز به عنوان کارمزد دریافت خواهد شد.

ویزای عراق صادره از روزی که صادر می‌گردد ۵۰ روز اعتبار خواهد داشت که این اجازه را به زائران می‌دهد تا در این مدت به این کشور سفر نمایند.

زائران اربعین تنها باید از طریق سامانه سما اقدام به درخواست ویزا نمایند و به هیچ عنوان گول شیادان و افراد سودجو را نخورند و کاملا هوشیار باشند و به هیچ عنوان به آن‌ها ارزی پرداخت ننمایند و اگر با چنین تخلفاتی مواجه شدند باید به بازرسی وزارت کشور یا بازرسی سازمان حج و زیارت گزارش نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search