تفریحات شبانه در تفلیس

تفریحات شبانه در تفلیس

شکی در این نیست که تفریحات شبانه در تفلیس یکی از جذابیت‌های این شهر است. البته منظورم از تفریحات شبانه، قهوه خوردن، قدم زدن و رستوران‌گردی است. مگر میشود تفلیس بروید و شام را در رستوران‌های پر زرق و برق و باصفای آن سرو نکنید؟ یا زمانی که از خرید کردن خسته شدید و با کوله‌باری از خستگی به هتل برگشتید ترجیح می‌دهید تا استراحت کنید یا دوش بگیرید و برای نوشیدن یک فنجان قهوه داغ به خیابان‌های تفلیس بروید؟

تفریحات شبانه در تفلیس

همانطور که گفته شد یکی از تفریحات اساسی که میتوان در زمان شب تفلیس تجربه کرد رستوران‌گردی است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی برخی رستوران‌های شب‌گردی در تفلیس بپردازیم.

رستوران فیونیکولار (Funicular)

این رستوران به عنوان یکی از خوب‌ها در سایت تریپ ادوایزر انتخاب شده است که از ساعت ۱۳ الی ۲۴ باز است و می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد. رستوران فیونیکولار در میانه بافت سنتی و تاریخی شهر قرار گرفته است و منظره وسیع و چشم‌نوازی هنگام صرف غذا به شما هدیه می‌دهد. اما تنها این منظره با دید ابدی نیست که شب هنگام غذا را برای شما لذت‌بخش می‌کند، بلکه غذاهای آن بسیار دوست داشتنی و لذیذ است.

رستوران فیونیکولار

رستوران سیسکویلی (Tsiskvili)

این رستوران نیز در سایت تریپ ادوایزر بسیار مورد تمجید قرار گرفته و دکوراسیون جذاب و سنتی آن باعث جذب مشتریان بسیار شده است. از طرفی با توجه به اینکه این رستوران تا ساعت ۱۲ شب باز است می‌توانید تا دیروقت در این رستوران مشغول صرف غذا باشید.

رستوران سیسکویلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search