بهترین هاستل‌های استانبول

بهترین هاستل های استانبول

هیچ چیز بهتر از اقامت ارزان و با کیفیت در طول سفر نمیتونه حال گردشگر را خوب کنه چون هزینه‌ها را تا حد بسیار زیادی کاهش بده. اگه نمیدونید که داریم راجع به چی صحبت می‌کنیم پس نمیدونید که هاستل چیست؛ با فرض اینکه با اینجور اقامتگاه‌ها آشنایی دارید توضیح اضافه‌ای نمیدم و میریم سراغ معرفی بهترین هاستل‌های استانبول به انتخاب گردشگران.

به طبع آرامش و راحتی که اتاق در اختیار یک هتل جند ستاره وجود داره را نمیشه از حتی بهترین هاستل‌ها هم انتظار داشت ولی با انتخاب درست میشه انتظار اقامتی نسبتا راحت با هزینه بسیار پایین‌تر به نسبت هتل را داشت.

بهترین هاستل های استانبول

ترکیه از جمله کشورهایی است که سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر است و ایرانیان زیادی هم این کشور و خصوصا شهر استانبول را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. حالا اگه ماجراجو و کوله‌گرد باشید اقامت در هاستل یک انتخاب مناسب برای شما به حساب میآید.

معیارهایی که برای انتخاب بهترین هاستل های استانبول در نظر داشتم شامل مواردی مانند راحتی، قیمت در برابر ارزش، بررسی نظرات کاربران، بهداشت و تمیزی، نزدیکی به مراکز مهم و جاذبه‌های گردشگری بوده است.

بهترین هاستل های استانبول

هاستل آگورا (Agora Guesthouse)

وقتی هاستلی توانسته از بیش از هزار نقد و بررسی که توسط مسافران قبلی انجام شده امتیاز بالای ۹ را دریافت کنه یعنی مدیران اون اقامتگاه واقعا به بالا نگه داشتن کیفیت هاستل اهمیت میدن و با علم روز و استفاده از دانش نوین قصد پیروزی در رقابت با سایر هاستل‌ها را دارند. این توصیف برای Agora Guesthouse صدق می‌کنه و با فاصله کمتر از ۵۰۰ متری مراکز مهم و توریستی مانند مسجد آبی یا آراستا بازار داره امتیاز ۹.۶ را برای موقعیت مناسب کسب کرده.

برخورد دوستانه و در عین حال محترمانه نیز در کنار امکانات، از جمله مواردی است که مسافران از آن به خوبی یاد کردند. بررسی قیمت هم نشان میدهد که نه تنها با هاستلی گران طرف نیستیم بلکه شاید بتوان آن را در رده ارزان قیمت‌ها نیز جا داد.

هاستل آگورا استانبول

هاستل بانک (Bunk)

نمیخوام اغراق کنم یا بگم این بهترین انتخابه ولی اگه کمی توی نظرات و تصاویری هاستل بانک استانبول بچرخیبد متوجه میشید که این جزو بهترین هاستل های استانبول است یه سر و گردن از بقیه رقبا بالاتره! البته همانطور که انتظار میره قیمت‌اش هم نسبت به سایرین یه کمی بالاتره ولی به نظرم میصرفه. باید آفرین گفت به طراح این هاستل که همه المان‌ها را اونطوری قرار داده که باید؛ ترکیبی از رنگ‌های آرامش‌بخش و دکوراسیون خلاقانه‌ای که می‌تونید کلی عکس‌های زیبا خلق کنید.

سر صبح وقتی از خواب بیدار میشید و دوست دارید که یه صبحونه خوب انتظارتون رو بکشه؟ پس هاستل بانک می‌تونه بهترین انتخاب باشه 🤩 اگر هم بخوام از فضای کافه‌اش بگم باید بدونید که منظره‌ای رو به شهر با فضایی گرم و دوستانه به استقبالتون خواهد آمد.

هاستل بانک استانبول

هاستل چیرز لایت هاوس (Cheers Lighthouse)

به نظرم هاستلی را میشه عنوان عالی بهش داد که از صدها نظری که راجع به آن داده‌اند امتیاز بالاتر از ۸ گرفته باشد. این مورد برای هاستل Cheers Lighthouse با امتیاز ۸.۹ صدق میکنه، چراکه از نظر موقعیت، در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد.

بیش از ۱۰ جاذبه در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری از این هاستل قرار گرفته‌اند و این باعث کاهش هزینه حمل و نقل شما در سطح شهر خواهد شد. از طرف دیگر هزینه اقامت هر شب واقعا رقابتی است و سخت است که چنین امکاناتی را با این قیمت پیدا کنید. میتونید رو توی تراس رو به دریا بشینید از دیدن غروب آفتاب لذت ببرید.

هاستل چیرز لایت هاوس استانبول

هاستل استِی این تکسیم (Stay Inn Taksim)

چیزی که این هاستل را متمایز کرده طراحی مینیمال و تخت‌های فوق‌العاده راحتش هست که خواب خوبی رو براتون به همراه داره. قیمت رقابتی و قرارگیری در مرکز شهر به طوریکه با جاذبه‌های گردشگری تنها چند قدم بیشتر فاصله نداشته باشید از جمله نکات مثبت هاستل استِی این تکسیم به شمار میرود.

میتونم بگم که این یک انتخاب مناسب برای سخت پسندان هست؛ تمیزی، راحتی و محیط گرمی که داره حتما لحظات خوبی را در طول اقامت‌تان رقم خواهد زد. کمد وسایل، بار و تراس زیبا، از جمله مواردی است که مسافران قبلی تاکید ویژه‌ای به اون داشتند.

هاستل استِی این تکسیم استانبول

هاستل هاش (Hush Hostel Moda)

مثل اینکه صاحب این اقامتگاه توجه ویژه‌ای به پاکیزگی داشته وگرنه اینقدر امتیاز مثبت نمی‌گرفت. عصرها وقتی از خرید یا گشت و گذار برگشتید، می‌تونید توی تراس بزرگ اون بشینید و از دیدن شهر زیر پاتون لذت ببرید. محیط گرم و دلباز تراس باعث عدم توجه به زمان و ساعت‌ها مشغول صحبت با سایر گردشگران شدن میشه.

هاستل هاش استانبول

هاستل استنپولی (Stanpoli)

نظافت و مکان قرارگیری این هاستل از جمله موارد بسیار توصیه شده توسط مسافران قبلی می‌باشد. برای دسترسی به مراکز اصلی و جاذبه‌های کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت که این هزینه حمل و نقل درون شهری را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد. از طرفی هر زمان که هوس پیاده‌روی کردید کافیه از هاستل بزنید بیرون تا سر از مرکز شهر دربیآورید.

صبحانه رایگانی که هاستل استنپولی در اختیارتان قرار میدهد قابل قبول است البته نباید انتظار صبحونه هتل ۵ ستاره را داشته باشید. تنها ایرادی که شاید بشه از آن گرفت فقط فضای کم اتاق‌ها و ۲ تخت دو طبقه فلزی است. اگرچه تهویه مناسبی داره اما بهتر بود فضای بیشتری برای اتاق‌ها قائل میشدند.

هاستل استنپولی استانبول

تجربه شما از اقامت توی هاستل‌های استابول چیه؟ دوست داریم که نظرات سازنده شما رو توی نظرات همین پست جویا بشیم تا سایرین با دید بازتری نسبت به انتخاب اقامتگاه مناسب اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search