بهترین رستوران‌های مشهد کدامند؟

بهترین رستوران‌های مشهد کدامند؟

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است چرا که به خاطر وجود حرم امام رضا (ع) سالانه مورد بازدید میلیون‌ها زائر و توریست قرار می‌گیرد. این شهر در شمال شرقی ایران قرار گرفته و مرکز استان خراسان رضوی است و در زمان افشاریان، پایتخت ایران بوده. مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است و دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران محسوب می‌شود.

برای سفر به مشهد راه های مختلفی دارید. می‌توانید با قطار، هواپیما، اتوبوس و یا ماشین شخصی خودتان به مشهد سفر کنید. امن ترین راه سفر به این شهر با قطار و کوتاه ترین راه از نظر زمان، سفر با هواپیماست. تابستان بهترین زمان برای رزرو هتل های مشهد است.

بهترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم از سال ۱۳۰۰ تأسیس شده و بی شک یکی از بهترین رستوران‌های شهر مشهد است. این رستوران که در حال حاضر ۳ شعبه در این شهر دارد، به اعتقاد مشتریانش خوشمزه‌ترین چلو گوشت و چلو ماهیچه شهر مشهد را طبخ می‌کند.

شعبه اصلی رستوران پسران کریم در بلوار خیام قرار دارد و جز چلو گوشت و چلو ماهیچه، مابقی غذاهایش نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند. (ما در فلایتیو بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را به شما ارایه می کنیم).

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر مشهد است. این رستوران در سال ۱۲۸۰ هجری شمسی مصادف با سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری در محله چهارسوی نوغان افتتاح شد و سال‌های پس از آن نیز توسط خاندان معین درباری اداره می‌شد.

این رستوران که شهرت زیادی به خاطر طبخ انواع کباب، به خصوص کباب شیشلیک آن دارد، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در طبخ غذاهای خود استفاده می‌کند. (برای سفر به مشهد می توانید همین امروز بلیط قطار مشهد را از طریق فلایتیو با قیمت مناسب تهیه کنید).

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز مشهد یکی از رستوران‌های اصیل ایرانی در مشهد است که به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن در بین رستوران‌ها متمایز شده است. این رستوران که نرسیده به میدان دوم شاندیز قرار دارد، شیشلیک بسیار معروفی دارد.

دیزی سرای سید جاغرق

دیزی سرای سید جاغرق در مشهد، ابتدای جاده روستای ییلاقی جاغرق قرار گرفته و در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده است. جالب است بدانید که این دیزی سرا زبانزد همه، حتی دیزی سراهای مشهد می باشد طوریکه اگر در مشهد قصد رفتن به دیزی سرا و خوردن دیزی سنگی کردید و از یک مشهدی آدرس دیزی سرا پرسیدید بدانید بی شک دیزی سرای سید را به شما معرفی خواهد کرد! این دیزی سرا همه روزه از ۱۲ تا ۱۴ و ۲۰ تا ۲۴ در میان باغی سرسبز و کوهستانی پذیرای شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search