رونمایی از بلیط بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات

بلیط جام ملت های آسیا 2019

کسانی که تجربه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشتند برای شروع این رویداد لحظه شماری می‌کنند، چون می‌دانند که چه جو عجیب و غریبی در این کشور حاکم بود و حالا به دنبال بلیط بازی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات هستند تا شاید باز دیگر آن جو فوتبالی را تجربه کنند.

هنوز از آن تشویق‌های از ته دل و فریادهای ایران ایران در خیابان نیکولاس مسکو زیاد نگذشته که بار دیگر فوتبال ما را صدا می‌زند تا تیمی که عاشقش هستیم را تشویق کنیم. به شخصه برای من تجربه جام جهانی به انگیزه‌ای تبدیل شد تا از این پس تمام رویدادهای فوتبالی که در آن ایران حضور دارد را شرکت کنم.

بلیط جام ملت های آسیا 2019

تورنمنت جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات جایی است که ما امید داریم تا ایران پس از سال‌ها دوباره دستش به جام قهرمانی برسد. بله، این حق ماست، ما باید قهرمان شویم نه ژاپن و استرالیا.

بلیط جام ملت‌های آسیا

بعد از جام جهانی منتظر اعلام خبر شروع فروش بلیط بازی‌های جام ملت‌های آسیا بودم تا اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا جزئیات بلیط‌ها و تاریخ فروش را اعلام کرد که به شرح زیر می‌باشد.

فروش بلیط مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۳۰ جولای (۸ مرداد ۱۳۹۷) آغاز می‌شود و تا پایان بازی‌ها ادامه خواهد داشت.

قیمت بلیط‌ها

خوشبختانه قیمت بلیط بازی‌های جام ملت‌های آسیا بسیار به صرفه می‌باشد طوریکه حتی با ۵۰۰ یورو می‌توانید در طول مدت بازی‌ها در این کشور اقامت داشته باشید و بازی‌های مرحله گروهی تا حتی نیمه‌نهایی را تماشا کنید.

بلیط بازی‌ها بر اساس مرحله و جایگاه در ورزشگاه تعیین شده که به شرح زیر می‌باشد.

مسابقه Category 3 (درهم) Category 2 (درهم) Category 1 (درهم)
مرحله گروهی ۲۵ ۵۰ ۷۵
۱/۴ نهایی ۵۰ ۷۵ ۱۵۰
نیمه نهایی ۵۰ ۷۵ ۱۵۰
فینال ۷۵ ۱۵۰ ۳۰۰

این اولین بار است که در جام ملت‌های آسیا ۲۴ تیم حضور دارند که آنطور که اماراتی‌ها قول دادند، قرار است تا شاهد یکی از به یاد ماندنی‌ترین جام‌های ملت‌های آسیا باشیم. همه منتظر ایران می‌مانیم تا ببینیم در ۱۷ دی ماه، کیروش از تیم ملی مقابل یمن رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search