باغ ملی گیاه شناسی میانمار

جاذبه های دیدنی میانمار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در سال ۱۹۱۵ باغ ملی گیاه شناسی میانمار (Kandawgyi) با الهام گرفتن از باغ‌های Kew انگلستان تاسیس شد. این باغ در فاصله ۱.۵ کیلومتری جنوب شهر Pyin Oo Lwin قرار گرفته است. امروزه در این باغ بیش از ۴۳۵ گونه گیاهی از درختان، درختچه‌ها و گل‌ها را در دل خود جای داده است. جاذبه اصلی این پارک همین درخت‌ها و مناظر می باشند. نام این باغ در سال ۲۰۰۰ به باغ‌های ملی Kandawgyi تغییر یافت و به عنوان یک مقصد سرگرمی و تفریحی شناخته میشود که پیش از این نام این مجموعه باغ‌‌های ملی گیاه ‌شناسی نام داشت. با آسان بگرد همراه باشید تا به معرفی این باغ بپردازیم.

باغ ملی گیاه شناسی میانمار

وقتی وارد این پارک میشوید با باغ بامبو، باغ پرندگان،‌ باغ ارکیده، دریاچه، استخر، موزه پروانه و برج عجیب Nan Myint، زمین بازی کودکان، خانه چای، جنگل بارانی، پیاده‌رو باتلاقی، باغ سنگ، باغ کرتون، جنگل کاج و… روبرو خواهید شد. موزه فسیل، موزه چوب و موزه پروانه سه موزه‌ای هستند که در این باغ واقع قرار دارند. حضور باغ‌ها در میان دریاچه‌ها و راه‌های زیبایی فضا را دو چندان کرده است. یک برج دیدبانی ۱۲ طبقه در این باغ وجود دارد که از بالای آن قادر خواهید بود تمامی باغ و نمای شهر Pyin Oo Lwin را به زیبایی ببینید. بازدیدکنندگان میتوانند از ۱۰ طبقه این برج استفاده کنند و دو طبقه دیگر کارکردی دیگر دارد.

[/vc_column_text][vc_gallery type=”nivo” interval=”3″ images=”10660,10661,10662,10663″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1505161303075{margin-top: 15px !important;}”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search