اولین هتل هفت ستاره در چین افتتاح شد

چین از لوکس ترین هتل خود رونمایی می کند ، این هتل اولین هتل هفت ستاره در این کشور است که ساخت آن سه سال به طول ‏انجامید و ۵۱۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

هتل واندا رین ( ‏Wanda Reign‏ ) در شانگهای توسط یک شرکت بریتانیایی ساخته شده است و دکوری به سبک چینی مدرن ‏قرن ۲۰ دارد. این هتل که در قلب شانگهای قرار گرفته است چشم اندازی خارق العاده از رودخانه هوانگپو و آسمان خراش های ‏پودونگ دارد.

لابی هتل کفپوشی از سنگ یشم دارد که ستون های آن ازجنس مرمر و دیواره های آن موزاییکی ساخته شده اند و مبلمانی آنتیک ‏و لوکس در آن قرار داده شده است. این طراحی استادانه و زیبا در داخل ساختمان نیز ادامه دارد. لوسترهای بزرگ و خیره کننده ‏و کنار پنجره های شیشه ای در کنار مبلمانی لوکس و رنگارنگ دکور رستوران های این هتل را تشکیل داده اند. این هتل هفت ‏ستاره ۴ رستوران دارد که در آن انواع غذاهای بین المللی ، چینی ، ژاپنی و فرانسوی سرو می شود. مشهورترین سرآشپزها در ‏این رستوران ها مشغول به کار خواهند شد و کافه هتل نیز انواع شیرینی و بستنی را در اختیار میهمانان خود قرار خواهد داد.

این هتل یک اتاق کارائوکه دارد که اوقاتی مفرح و فراموش نشدنی را برای طرفداران موسیقی فراهم می کند. میهمانان می توانند ‏از سوییت های اختصاصی ‏Shui Spa‏ استفاده کنند که هر یک از این سوییت ها – که سه عدد است – سونا و اتاق بخار ‏مخصوص ، استخر آب گرم و آب سرد دارد.

تعداد اتاق های هتل واندا رین ۱۹۳ عدد است که بسیار لوکس و هنرمندانه دکور شده اند، این اتاق ها صندلی ماساژ نیز دارند. اما ‏بهترین و لوکس ترین اتاق این هتل سوییت بزرگ و وسیع مدیریتی یا سلطنتی آن است که در طبقه بیستم هتل قرار دارد. این ‏سوییت ۳۰۰ مترمربع است ، یک اتاق نشیمن ، ناهارخوری و اتاق جداگانه برای مطالعه دارد و حمام آن یک سونا و وان بزرگ ‏با قابلیت ماساژ دارد. این هتل ۴۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی پودونگ و ۱۶ کیلومتر از فرودگاه هونگ کیائو و ۶.۴ کیلومتر از ایستگاه راه آهن ‏فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search