اقامت کانادا؛ شروع زندگی تازه با مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در طول زندگی هرکسی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که آن شخص کشور دیگری را برای زندگی کردن انتخاب کند؛ مثلا کانادا! اما مهاجرت به کانادا برای ایرانیان تا چه میزان می‌تواند آسان باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره روش های مهاجرت به کانادا صحبت کنیم و بگوییم که اخذ اقامت کانادا چندان کار دشواری نیست.

اقامت کانادا

اقامت کانادا

کانادا به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت شناخته می‌شود که تا به امروز نیز مهاجران بسیاری برای ادامه زندگی اقامت کانادا را انتخاب کرده‌اند. از جمله مزیت‌های زندگی در کانادا می‌توان به ایمنی و سلامت بالای آن اشاره کرد، به طوری که آمار جرم و جنایت در این کشور میانگین بسیار پایینی به نسبت سایر کشورها داراست.

در کنار امنیت و سیستم آموزشی بسیار قوی که این کشور داراست باید آب و هوای معتدل و گرم شهرهایی همچون ونکوور و ویکتوریا را نیز اضافه کرد که با دارا بودن خط ساحلی وسیع و تمیز، میزبان خوبی برای آخر هفته‌های شما خواهد بود. چنانچه بتوانید اقامت کانادا را دریافت نمایید از حقوق شهروندی مانند شرکت در انتخابات و دریافت پاسپورت کانادایی برخوردار خواهید شد.

مهاجرت به کانادا

اخذ تابعیت کانادا پس از ۳ سال اقامت در این کشور میسر خواهد بود که بعد از آن می‌توانید درخواست گذرنامه دهید و بدون نیاز به ویزا به ۱۷۲ کشور جهان سفر کنید یا به طور مداوم ۶۶ ماه در آمریکا زندگی کنید.

راه‌های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد که هر شخص می‌تواند با توجه به توانایی و شرایطی که دارد یکی از روش‌های زیر را دنبال کند. توجه کنید که در این مقاله به بررسی مهاجرت قانونی به کانادا پرداخته‌ایم.

[/vc_column_text][vc_tta_accordion style=”flat” gap=”10″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”” no_fill=”true” css=”.vc_custom_1525025045375{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”اخذ پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی” tab_id=”job-suggestion”][vc_column_text]

افرادی که مدرک تحصیلی و سابقه کار در زمینه مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق و کامپیوتر، فناوری اطلاعات و همچنین تکنسین‌های فنی، مشاغل مهارتی مانند جوشکاری، تعمیرات، لوله‌کشی، کاشی کاری، آشپزی، کشاورزی و… را دارا هستند می‌توانند با اخذ پیشنهاد کار در کمتر از یک سال برای خود و خانواده اقامت کانادا دریافت کنند. لازم بذکر است که دانش ابتدایی زبان برای این نوع مهاجرت کافی است.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”نیروی متخصص از طریق فدرال” tab_id=”specialist-force”][vc_column_text]

متقضیان مهاجرت به کانادا می‌توانند از طریق توانایی و تخصصی که دارند اقامت کانادا را دریافت نمایند. کانادا قصد دارد تا از این طریق کمبودهای خود را در زمینه‌های مختلف شغلی پر کند. در روش نیروی متخصص از طریق فدرال باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را از سیستم امتیازبندی FSW را کسب کنید تا بتوانید وارد Pool اکسپرس انتری شوید. قرار گرفتن در سیستم اکسپرس انتری بدان معنای اخذ اقامت کانادا نیست و باید مراحلی را پشت سر بگذارید تا بتوانید وارد کانادا شوید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”سرمایه‌گذاری از طریق ایالت کبک” tab_id=”quebec-investment”][vc_column_text]

یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به کانادا سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت دراختیار داشتن ۱.۶ میلیون دلار کانادا سرمایه و پرداخت غیرقابل بازگشت ۲۳۵ هزار دلار کانادا و دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه مدیریتی، اقامت کانادا را دریافت نمایید. با داشتن چنین شرایطی می‌توانید از طریق ایالت کبک به کانادا مهاجرت کنید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کارآفرینی ایالت نیوبرانزویک” tab_id=”new-brunswick-entrepreneurship”][vc_column_text]

اگر کارآفرینی خوبی هستید، دریافت اقامت کانادا برای شما چندار کار سختی نخواهد بود. دولت کانادا این امکان را برای کارآفرینان به وجود آورده است که از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک بتوانید به کانادا مهاجرت کنید. در این برنامه شما باید حداقل ۳ سال سابقه کار به عنوان مدیر، حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه، حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، داشتن مدرک زبان با نمره CLB5 داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کارآفرینی از طریق ایالت منیتوبا” tab_id=”manitoba-entrepreneurship”][vc_column_text]

کارآفرینان می‌توانند با دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه به عنوان مدیر یا صاحب بیزینس خصوصی، دارایی حداقل ۵۰۰ هزار دلار کانادا، نمره زبان آیلتس CLB5، ۲ سال در کانادا با ویزای کاری سپری کنند تا شغلی را راه‌اندازی یا خریداری کنند. این افراد از این طریق می‌توانند اقامت کانادا را دریافت نمایند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”خوداشتغالی راهی برای اقامت کانادا” tab_id=”self-employment”][vc_column_text]

هنرمندان، نویسندگان کشاورزان و ورزشکاران که در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کنند می‌توانند با ارائه مستندات اقامت کانادا را دریافت نمایند. در این روش، فرد باید مستنداتی را نشان دهد که شغل‌اش درآمد کافی برای تامین زندگی خود و خانواده را داراست.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مهاجرت تحصیلی” tab_id=”educational-immigration”][vc_column_text]

کسانی که قصد دارند تا در کانادا ادامه تحصیل دهند می‌توانند با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور اقامت کانادا را کسب کنند و در نهایت نیز درخواست شهروندی این کشور را به دولت دهند. لازم بذکر است که ارسال درخواست شهروندی منوط به ۳ سال اقامت مستمر در این کشور می‌باشد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][vc_column_text]

آسان بگرد پیشنهاد می‌کند تا برای انجام امور مهاجرتی خود به کانادا، حتما از یک وکیل یا مشاور مهاجرت کمک بگیرید تا به مشکلی مواجه نشوید که نتوانید دیگر وارد این کشور شوید. اصولا مشاوره با یک فرد کاردان در این مباحث بسیار توصیه شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search