از کتاب گردشگری ایران رونمایی شد

رونمایی از کتاب گردشگری ایران

به گفته مسعود ملکی معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر، در اجلاس (UNWTO ) از کتاب گردشگری ایران که توسط خود سازمان جهانگردی تدوین شده رونمایی می‌شود.

مسعود ملکی امروز با اشاره به روند برنامه‌های اجلاس (UNWTO) بیان کرد که ثبت‌نام اعضای سازمان جهانگردی در سایت انجام شده هر چند سایت (UNWTO) باز است و تا پایان مهر ماه فرصت ثبت‌نام وجود دارد.

وی با بیان اینکه دبیرکل سازمان جهانگردی و اعضای UNWTO حضور خود را اعلام کرده‌اند، تصریح کرد:

بارها در جلسات مختلف محل برگزاری اجلاس و تدارک برنامه، هتل‌ها، ترانسفر، هواپیمایی هماهنگی شده است.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی نیز در کارگروهی چندین‌بار برای (UNWTO) جلسه تشکیل داده و برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهد، گفت:

اجلاس سازمان جهانی گردشگری با کنفرانس گردشگری کشورهای آسیایی متفاوت است و مختص اعضای اصلی سازمان جهانی برنامه‌هایی دارند.

ایشان در ادامه بیان کرد که برنامه‌های پیش تور و پس تور و نشست‌های تخصصی دبیرکل نیز طراحی شده و توسط مقامات ارشد استان و کشور ضیافت‌هایی نیز صورت می‌گیرد.

ملکی یادآور شد:

از کتاب گردشگری ایران در این اجلاس که توسط خود سازمان جهانگردی تدوین شده رونمایی می‌شود و از سوی سازمان به کشور ایران هدیه می‌شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد که در قالب گروه‌هایی اعضای سازمان جهانی گردشگری از غار علیصدر و شهر جهانی لالجین بازدید می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search