مراکز خرید آدانا ترکیه

مراکز خرید آدنا ترکیه

آیا تابحال به شهر آدانا ترکیه سفر کرده‌اید؟ آیا با مراکز خرید آدانا آشنایی دارید؟ یکی از جنبه‌های جذاب هر سفر خرید کردن از مغازه‌ها و فروشگاه‌های رنگارنگ آن شهر و کشور است. بسیاری از شهرها اجناس و کالاهای محلی متنوعی دارند که به عنوان سوغات محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند.

مراکز خرید آدانا ترکیه

مراکز خرید آدانا

اگر قصد سفر به ترکیه و شهر توریستی آدانا را داشتید، بهتر است بیشتر در مورد فروشگاه‌های و مراکز خرید آن بدانید. با آسان بگرد همراه باشید که در این مطلب قصد داریم در مورد مراکز خرید آدانا بیشتر توضیح دهیم.

۱- مرکز خرید آپتیمم (Optimum Outlet)

بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مرکز خرید شهر آدانا، آپتیمم است که در آوریل ۲۰۱۱ افتتاح شده است. این مرکز خرید که بخشی از آن نیز امکانات تفریحی متوعی دارد، در شرق رود سیحون واقع شده است و با مرکز شهر فاصله کمی دارد. در نزدیک این مرکز خرید خیابانی قرار دارد به نام ضیاپاشا که برندهای معروف دنیا در دو طرف این خیابان شعبه دارند و این خیابان را در بین گردشگران بسیار معروف کرده‌اند.

مرکز خرید آپتیمم

۲- مرکز خرید کرفور (Carrefour)

کرفور یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف فرانسوی است که یکی از شعبه‌های آن نیز در شهر آدانا قرار دارد. این فروشگاه با ۳۲ هزار متر مرکعب مساحت در غرب رود سیحون واقع شده است و مغازه‌های و فروشگاه‌های مختلفی دارد. مرکز خرید کرفور در سال ۱۹۹۰ افتتاح شده است و جزو فروشگاه‌های قدیمی آدانا محسوب می‌شود.

۳- خیابان کاکت ماکت (Cakmak)

خیابان کاکت ماکت در غرب آدانا قرار دارد و جزو خیابان‌های قدیمی شهر محسوب می‌شود و به همین دلیل بیشتر مغازه‌ها و فروشگاه‌های آن نیز قدیمی هستند. این خیابان بیشتر اوقات بسیار شلوغ است و ترافیک سنگینی دارد.

خیابان کاکت ماکت

۴- مرکز خرید ام وان (MI Merkez)

این مرکز خرید نیز در غرب رود سیاحان واقع و در سال ۲۰۰۰ نیز افتتاح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search