[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکسری از کانال‌های تلگرامی هستند که عضو شدن در اون‌ها میشه گفت ضروری است. یکی از همین‌ها کانال تلگرام آسان بگرد است که با عضو شدن در آن ممکنه حتی روش زندگی کردنتون هم تغییر کنه. تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا در این کانال بهتون یاد بدیم که سفر کردن چجوریه! اینکه با بودجه کم هم میشه سفر کرد. یادتان باشد، اگه کارمند هستید معنی‌اش این نیست که نمیتونید مسافرت خوب برید. باید سفر کردن را بلند باشید.

ما کی هستیم؟ آسان بگرد چیست؟ من همواره دوست داشتم تا به ناشناخته‌ها و یا جاهایی که گردشگران کمتری به آن پای گذاشته‌اند سفر کنم و هرچه بیشتر بر تجربیات خود اضافه کنم. با این حال مطمئنا خیلی جاها خواهد ماند که عمر ما کفاف دیدن آن‌ها را نمیدهد. اما بهتر نیست حال که توانایی و زمان (هرچند بسیار اندک) داریم به هرجا که ممکن است سفر کنیم و با مردم جدید با فرهنگی تازه آشنا شویم؟

ما همواره در تلاش هستیم تا حساب‌های کاربری آسان بگرد را در شبکه‌های اجتماعی مدام به روز کرده و مخاطبانمان را در جریان جدیدترین‌های گردشگری قرار دهیم. یکی از این شبکه‌های اجتماعی که امروزه ایرانیان از آن بسیار استفاده می‌کنند تلگرام است که کاربران بسیاری نیز دارد. ما نیز در تلگرام نیز سهمی داریم و توانسته‌ایم کانالی ایجاد کنیم تا بتوانید در آن جدیدترین ویدئوهای کوتاه و تصاویر با موضوع سفر و گردشگری را در آن بگنجانیم.

کانال تلگرام گردشگری آسان بگرد جاییست که تجربیات و شنیده‌های افراد را درباره جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های تفریحی، جاذبه‌های تاریخی و… را در یکجا گردآوری کرده تا اگر کسانی می‌خواهند به این مناطق سفر کنند پیش زمینه و راهنمایی در ذهن خود داشته باشند. با تمام این تفاسیر باز هم خیلی از شهرها، روستاها و فرهنگ‌ها از چشم ما دور می‌ماند که مسافران سفر کرده به آن مناطق تجربیات خود را برای ما ارسال و در آن منتشر می‌کنیم.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1503040892561{margin-top: 15px !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”ورود به کانال تلگرام آسان بگرد” style=”flat” color=”sky” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fa fa-paper-plane” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Ftelegram.me%2Fasanbegard_channel|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Search