زیبایی محض در میلفورد ساند نیوزلند

میلفوردساند

میلفورد ساند در نیوزلند یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب میشود که سالانه بیش از یک میلیون مسافر از اقسا نقاط دنیا به دیدن آن میروند. میلفورد ساند در پارک ملی Fiordland جزیره جنوبی قرار دارد که و در واقع یک آبدره است که از ذوب شدن یخچال‌های طبیعی پدید آمده است. در این مطلب با آسان بگرد همراه شوید تا به بررسی و معرفی این جزیره زیبا بپردازیم.

میلفورد ساند نیوزلند

این آبدره در اطراف خود صخره‌های پرشیب و جنگل‌های بارانی انبوه را میبیند و در دوردست‌ها نیز قله‌های باشکوهی قرار گرفته که به نام حیوانات و اشیایی که به آن‌ها شباهت دارند نامگذاری شده است. اگر به میلفورد ساند سفر کنید این شانس را خواهید داشت که از مناظر خیره کننده و بسیار زیبایی دیدن کنید که از نمونه آن‌ها میتوان به شنای دلفین‌ها، پنگوئن‌ها، فک‌ها و پرواز کرم‌های شب تاب اشاره کرد. جالب است بدانید که این منطقه زیستگاه بزرگترین جمعیت درختان مرجانی سیاه رنگ میباشد. ضمنا این امکان نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده که بتوانند به زیر آب بروند و از این درختان زیبا دیدن نمایند.

یکی از تفریحات هیجان انگیز و بسیار زیبا در میلفورد ساند نیوزلند سوار شدن تورهای اتوبوس دریایی است که از میان مناظر نفس گیر و آبدره گذر میکند. در ضمن مسافران میتوانند در کنار تور کشتی از گزینه هوایی نیز استفاده کنند و بر فراز کوه‌های زیبای نیوزلند پرواز کنند و از زیبایی‌های بی حد و حصر آن لذت ببرند.

راستی در کنار استفاده از این امکانات باید قایقرانی کایاک را نیز اضافه کرد، چراکه قایقرانی در این منطقه بسیار زیبا حس فوق العاده‌ای را به هر بیننده‌ای منتقل میکند. ناگفته نماند که مسیری برای پیاده روی نیز در میلفوردساند توسط افراد بومی منطقه ساخته شده که با گذر از آن با مناظر دیدنی و شگفت انگیز بیشتری روبرو خواهید شد. میلفوردساند مکانی دورافتاده در کره زمین است، به همین دلیل اغلب تورها از کوئینزتاون یا Te Anau حرکت میکنند که مسیر دومی به مقصد بسیار نزدیک‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search