برنامه مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹

برنامه مسابقات جام ملت‌های 2019

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با توجه به نزدیک شدن به شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا برنامه مسابقات نیز به طور کامل اعلام گردید. بدین ترتیب تیم ملی ایران همانطور که پیشتر اعلام شده بود در تاریخ ۱۷ دی به مصاف یمن، ۲۲ دی به مصاف ویتنام و ۲۶ دی به مصاف عراق خواهد رفت.

با توجه به برنامه اعلام شده دو بازی اول ایران در شهر ابوظبی و بازی سوم در شهر دوبی برگزار خواهد شد. گرچه این پایان کار نخواهد بود که به امید خدا ایران تا فینال پیش خواهد رفت. بررسی جدول نشان می‌دهد که تیم ملی تا مرحله نیمه‌نهایی کار چندان دشواری نخواهد داشت و این تیم به دنبال چهارمین قهرمانی خود در آسیا است.

برنامه مسابقات جام ملت‌های 2019

با کلیک بر روی دکمه زیر از برنامه کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا مطلع شوید و روز، ساعت و تیم‌های احتمالی تا فینال را مورد بررسی قرار دهید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”دانلود جدول جام ملت های آسیا ۲۰۱۹″ style=”flat” color=”orange” size=”sm” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Ffile.asanbegard.com%2F2018%2F08%2Fafc-asian-cup-uae-2019-match-schedule.pdf|||” css=”.vc_custom_1534891126289{margin-top: 15px !important;margin-bottom: 15px !important;}”][vc_column_text]

و اما بلیط جام ملت های آسیا را از کجا تهیه کنیم؟ در حال حاضر سایت بلیط۹۸ مجری فروش بلیط این مسابقات در ایران می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد با پرداخت ریالی نسبت به خرید بلیط جام ملت‌ها ۲۰۱۹ اقدام فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search