یک هتل و یک اتاق !!

تصور کنید در هتلی هستید که تنها یک اتاق دارد و آن هم فقط و فقط مختص شماست. اگر این اتاق را رزرو کنید، در واقع کل هتل را به تسخیر خود درآورده‌اید. شاید تصور کنید که همچین هتلی وجود خارجی ندارد اما سخت در اشتباه هستید چراکه اگر به شهر پراگ جمهوری چک سفر کنید متوجه خواهید شد که تصوراتتان غلط از آب در آمده است.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مشاهده کنید : تصاویری از هوای -۳۵ درجه مسکو

تاور پارک پراها یک برج تلویزیونی است که همانطور که گفته شد در شهر پراگ قرار دارد که اتاقک بالای آن به یک سوییت برای تنها میهمان آن تبدیل شده است و ‏تمامی امکانات یک هتل را نیز دارد. از این اتاق که در فاصله ۷۰ متری از زمین قرار گرفته است به خوبی می‌توان نمایی زیبا ‏از شهر را دید و لذت برد.

این اتاق همچنین امکانات لوکسی از جمله یک تخت خواب بزرگ که ملحفه‌های دست دوز، حمامی با دیواره‌های ‏شیشه‌ای و وان که لوازم بهداشتی طبیعی دارد. به همه اینها نیز باید مبلمان، تلویزیون، مینی بار، یخچال و دستگاه قهوه ساز را نیز افزود که امکانات این اتاق ‏را تکمیل می‌کنند. همچنین در این اتاق دسترسی به اینترنت ‏Wi-Fi‏ نیز به صورت رایگان وجود دارد. این هتل یک رستوران و ‏کافه هم دارد که از آنجا نیز می‌توان چشم اندازی پانورامیک از شهر را تماشا کرد و از غذاخوردن لذت بیشتری برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search