دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس یک پارک آبی سرپوشیده و چهارفصل است که آقایان و بانوان به طور مجزا می توانند از آن استفاده کنند. این پارک بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا واستاندارهای بین المللی در فضایی بالغ بر ۱۴هزار متر مربع احداث شده است. و از تاریخ ۲۴ اسفند ۸۹ پذیرای علاقه مندان است. این مجموعه ظرفیت پذیرش دوهزار نفر به طور همزمان را دارا می باشد که این عدد در طول یک روز به حدود ۵هزار نفر هم می رسد.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مشاهده کنید : آبشار لاتون

دهکده آبی پارس دارای امکاناتی نظیر سرسره های مهیج، چاله فضایی، وسایل بازی ویژهکودکان،رودخانه وحشی، دریاچه مواج و… است. ضمن اینکه فضاهای جانبی همانند رستوران، کافی شاپ و ایستگاه آبمیوه هم پذیرای علاقه مندان است.این مجموعه خدمات VIP شامل سونا، استخر، جکوزی و سالن های بدنسازی، ماساژ و حمام آفتاب را ارائه می نماید. لازم به ذکر است آبی که در این مجموعه استفاده می شود، به لحاظ ترکیبات، ترکیبی نزدیک به آب معدنی دارد و با تمهیدات اندیشده شده همواره زلالی ویژه ای دارد و به نوعی فضاسازی شده که فضایی همانند ساحل کیش را تداعی کند.به منظور رفاه حال علاقه مندان پارکینگ مجزا در مجموعه احداث شده است. همچنین مرکز خریدی در مجاورت این مجموعه به بهره برداری رسیده است که پاسخگوی نیازهای مختلف عزیزان می باشد.

پارک آبی پارس

پارک آبی پارس

پارک آبی پارس

[vc_row][vc_column][ultimate_modal btn_size=”block” btn_bg_color=”#e74c3c” btn_text=”مشاهده آدرس را بر روی نقشه” modal_size=”block” modal_style=”overlay-fade” overlay_bg_opacity=”80″ btn_txt_color=”#ffffff” button_text_font_size=”desktop:14px;”][vc_row][vc_column][ultimate_modal btn_size=”block” btn_bg_color=”#e74c3c” btn_text=”مشاهده آدرس را بر روی نقشه” modal_size=”block” modal_style=”overlay-fade” overlay_bg_opacity=”80″ btn_txt_color=”#ffffff” button_text_font_size=”desktop:14px;”][/ultimate_modal][/vc_column][/vc_row][/ultimate_modal][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search