تعرفه عوارض خروج از کشور سال ۹۸ به همراه شماره حساب

تعرفه عوارض خرج از کشور

زمانی که عوارض خروج از کشور سال ۹۷ اعلام شد، بسیاری نسبت به افزایش ناگهانی آن انتقاد داشتند و در نهایت با کاهش تعرفه به تصویب رسید. پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه امام به آسانی و در شعبه مستقر بانک ملی انجام دهید. همچنین می‌توانید پرداخت اینترنتی عوارض خروج از طریق سایت بانک ملی به آدرس tollpayment.sadadpsp.ir انجام دهید.

مبلغ عوارض خروج از کشور سال ۹۸

نوع مسافرت مقصد نوع مرز خروجی مبلغ به تومان
زیارتی (زائران اربعین) عراق و کربلا زمینی

هوایی

معاف از پرداخت

معاف از پرداخت

زیارتی (عتبات عالیات) عراق زمینی

هوایی

۱۱۰.۰۰۰

۱۱۰.۰۰۰

زیارتی (حج واجب) عربستان سعودی هوایی ۱۱۰.۰۰۰
گردشگری تمامی مقاصد گردشگری بار اول

بار دوم

بار سوم

۲۲۰.۰۰۰

۳۳۰.۰۰۰

۴۴۰.۰۰۰

شماره حساب پرداخت تعرفه خروج از کشور

شماره حساب عوارض خروج ۲۱۱۰۱۰۰۲۵۰۰۰۹ نزد بانک ملی ایران به نام اداره کل امور مالیاتی می‌باشد.

عوارض خروج از کشور

نکات مربوط به عوارض خروج از کشور

  • بدون پرداخت عوارض اجازه خروج به شما داده نخواهد شد (غیر از زائران اربعین که در بازه زمانی مشخص شده به کربلا سفر می‌کنند).
  • پرداخت اینترنتی خروجی بانک ملی از طریق tollpayment.sadadpsp.ir امکانپذیر می‌باشد.
  • برخی پرسیده بودند که آیا عوارض خروج از کشور برای ترکیه با سایر کشورهای متفاوت است یا خیر که باید گفت اگر سفر شما به مقصد کشورهای توریستی است تفاوتی نخواهد داشت.
  • پیشنهاد می‌شود که قبل از سفر نسبت به پرداخت عوارض خروج به صورت مراجعه به بانک یا از طریق سایت بانک ملی اقدام کنید.
  • تنها ایرانیان مقیم خارج از کشور که کارنامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارا هستند از پرداخت عوارض معاف هستند.
  • ارائه کارنامه شغلی برای این قبیل از مسافران هنگام کنترل گذرنامه هنگام خروج از کشور به همراه سایر مدارک برای برخورداری از معافیت عوارض الزامی است.

3 پاسخ

  1. با سلام. میخواستم ببینم برای عوارض خروج از کشور برای بار دوم باید چیکار کنم؟ قسمت پرداخت‌ها یا خروج گزینه‌ای به عنوان سفر دوم یا سوم نداره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام. قصد دارید تا عوارض را از چه طریقی پرداخت کنید؟ اگر پرداخت از طریق بانک می‌باشد فقط کافی است تا مبلغ ۳.۳۰۰.۰۰۰ ریال را در فیش پرداختی بنویسید. اگر پرداخت از طریق سایت بانک ملی انجام می‌شود نیازی به وارد کردن مبلغ نیست و خود سیستم تشخیص خواهد داد که بار چندم سفرتان است.

  2. خب اولا چرا یه مرتبه سه برابرش کردید؟ ثانیا حالام که سه برابرشده چرا عوارض زمینی بیش ازهشت برابر نسبت به زمینی پارسال شده خب اونم سه برابر میکردین نسبت به زمینی پارسال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search