لغو ویزای صربستان با ایران

لغو ویزای صربستان با ایران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

لغو ویزای صربستان با ایران خبر بسیار خوبی برای سفر دوستان بود که در این چند روز اعلام شد. چندی پیش مطلع شدیم که به تازگی کشور صربستان قانون و رویه‌ای را اتخاذ کرده که در آن گفته شده، از این پس شهروندان ایرانی و هندی نیازی به دریافت ویزا برای ورود به صربستان ندارند. اگر ماه‌ها پیش برای دریافت ویزای صربستان اقدام میکردید، مطمئنا باید مدارک بسیاری مانند: نامه تمکن مالی (حداقل ۴۰ میلیون)، رزرو هتل در کل مدت اقامت، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و… را به سفارت صربستان ارائه میکردید که مراحل صدور آن دست کمی از اخذ ویزای شینگن نداشت.

با تمام این تفاسیر حتی ممکن بود که روادید صربستان به شما تعلق نگیرد. اما از این پس لغو ویزای صربستان با ایران میتوانید بدون نیاز به ویزا به مدت حداکثر ۳۰ روز در صربستان به گشت و گذار بپردازید.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”txt-box” css=”.vc_custom_1504025836119{margin-top: 15px !important;margin-bottom: 15px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 25px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 25px !important;background-color: #3c3741 !important;border-radius: 5px !important;}”]

صربستان جایی است که باید از آن دیدن کنید. این کشور در بخش جنوب شرقی اروپا و مرکز شبه جزیره بالکان قرار گرفته است که قبلا ایرانیان برای اخذ ویزای صربستان باید مدارک بسیاری که دست کمی از شینگن نداشت را تحویل سفارت این کشور در تهران میدادند و با تمام این تفاسیر احتمال رد درخواست متقاضی کاملا وجود داشت. مناطق شمالی این کشور برای طبیعت گردان میتواند بهترین جای دنیا باشد، چراکه پوشیده از جنگل‌های سرسبز و انبوه است و جنوب آن نیز پر است از تپه و کوه‌های بسیار زیبا که میتواند شما را کاملا از سفر به صربستان راضی نگه دارد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

لغو ویزای صربستان با ایران

با استناد به گفته دفتر مطبوعاتی دولت کشور صربستان از این پس شهروندان کشورهای ایران و هند برای سفر به این کشور نیازی به اخذ ویزا نخواند داشت که این خبر خوبی برای سفر دوستان به حساب میآید. این تصمیم در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۱۷ مصادف با ۷ شهریورماه ۱۳۹۶ گرفته شده است و هدف از اتخاذ آن توسعه گردشگری این کشور و تشویق شهروندان ایرانی و هندی برای سفر به صربستان می‌باشد.

با این سیاست مطمئنا از این به بعد گردشگران بیشتری از ایران و هند به منظور سفر و سرمایه گذاری به این کشور سفر خواهند کرد. با استناد به آمار منتشر شده، گردش سالانه کالا بین هند و صربستان ۱۵۰ میلیون دلار و با ایران نیز حدود ۲۰ میلیون دلار است که با توجه به لغو روادید صربستان، ارقام این تجارت بیش از پیش خواهد شد.

لغو ویزای صربستان با ایران[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 پاسخ

  1. سلام
    هزینه سفر به این کشور برای ۷ الی ۱۰ روز چقدر است؟
    و اینکه آیا برای کار هم میشه به این کشور سفر کرد؟ اگر بله شرایط و هزینه اش چقدر است؟
    از شم خواهشمندم که به این سوالهای من جواب بدهید خیلی برام مهم هست.??????
    با سپاس فراوان از پاسختون ??????

    1. سلام.
      به طور قطع نمیتوان گفت که هزینه سفر به صربستان چقدر است، چراکه کاملا بستگی به هتل، پرواز و خرج‌های درون شهری شما دارد. اما در یک نگاه کلی هزینه بلیط رفت و برگشت به بلگراد صربستان حدود ۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان و هزینه رزرو هتل ۴ ستاره با امکاناتی مانند استخر و… برای ۹ شب حدود ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان میباشد. ولی همانطور که اشاره شد تمامی هزینه‌ها بستگی به خودتان دارد که در چه هتلی اقامت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search